12 Mayıs 2015 Salı

Mutfak Aksesuarı

Mutfakta tablo biblo resim değilde artık mutfak temalı aksesuarlar moda. Kaşık çatallı saatler, tavalı tencereli duvar süsleri... Bende öğrenci evimde böyle basit birşey denedim. Plastik kevgir, çırpıcı, kepçe olunca kullanamıyordum zaten. Bu plastikler makarna ya da pirinç markasıyla hediye gelmişti sanırım tam hatırlayamıyorum. Minik çivileri ısıtıp ısıtıp Plastik elbise askısına çivileri yapıştırdım. çivilerin top gibi olan tepe noktalarına da kırık inci ekledim. Askının boynuna da fiyonkumu yaptım. Fiyonk renginde ojeyle de benekler kondurdum. Çok kolay ama daha tatlı malzemelerle yapılınca farklı hoş bir hava katıyor mutfağa. Askıyı tüllerle kaplayıp daha renkli kevgir kaşıkla yapılırsa bu 'Fikir' geliştirilebilir. Öğrenci evime renk getiren fikirlerden biri de bu olmuştu. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder