16 Mayıs 2015 Cumartesi

Gabrini Aseton Besleyicili !!!!!


Tırnaklarım benim için çok değerli. Limon suyuyla bakım yaparım, Her ojeden önce koruyucu mutlaka sürerim. Çünkü çok ince ve hassaslar. Genelde Kalyon marka aseton içermeyen oje çıkarıcı kullanıyorum. Ama ne yazıkki her yerde bulamıyorum. Yine Bildiğim marka oje çıkarıcı bulamazken 'Gabrini' asetona denk geldim. Bu markanın kırmızı ojesini kullanmıştım çok beğenmiştim. Asetonu da ne kadar kötü olabilir diye aldım. Ama öyle pişman oldum anlatamam. Oje silme gibi bi özelliği olmayan aseton. Hele de koyu renk ojeleri çıkarmasını beklemeyin. Silmemekle kalmıyor tırnak etlerini sertleştirip, tırnaklara mükemmel zarar veriyor. 2 kere kullandım ve tırnaklarım kabuk kabuk soyuldu. Asla asla kullanılmaması gerekenler listeme ekledim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder