24 Eylül 2017 Pazar

Instagram Logo'su Nailart


Selam size nar çiçeklerim

Instagram dünyası başka. Benim için ikinci bir aile oldu.
İyi günümde, kötü günümde yanımda olan, yardımıma koşan birçok kişiyle tanıştım.
Kimisi geldi geçti, kimisiyle yüz yüze bile tanışıp iyi arkadaşlar edindim.

Ve durum böyleyken @ezgicenar olarak instagram logosunu nailart olarak yapmak istedim.

Sünger yardımıyla renkleri, beyaz taban ojeli tırnağıma aktardım.
Süngere sırayla yanyana; sarı, turuncu, kırmızı, mor ve mavi renkleri sürdüm ve ojelerin yoğun kısmını kağıda bi kere bastırarak aldım. 
Sonra süngeri tırnağıma bastırdım. 

Her tırnağım için bu işlemi tekrarladım.

Tırnak etlerine bulaşmaması için soyulan oje kullanabilirsiniz.  Soyulan ojeniz yoksa tırnak etlerinize vazelin gibi yoğun bir krem sürün temizlemesi kolay olsun :)

Beyaz ojeyle (yada akrilik boya kullanabilirsiniz), kalp ve instagram logosu çizdim. 
Oje fırçaları desen çizmek için  fazla kalın.  O yüzden kırtasiyelerden ince uçlu boya fırçası alabilirsiniz, yada eski bitmiş eyelinerınızın fırçasını temizleyip desen çizebilirsiniz.

Desen çizmek ilk başlarda zor gelebilir ama çizdikçe eliniz alışıyor ve daha kolay oluyor.

Bazıların boş ve saçma gelse de ben seviyorum. 
Sevdiğiniz şeyleri başkaları yüzünden bıramaın ve deva edn.

Hepinize mutlu ve renkli günler.

Beni instagramdan takip etmeyi unutmayın.

@ezgicenar



Note Icon 546 - Parlament Mavi Oje



Selam nar çiçeklerim,
Mavi renk ojeyle aranız nasıl bilmem ama benim pek ara yok.Her mavi bana yakışmaz, ben de her maviyi sevemem.
Ama bu. Ef sa nee !

İçinde hafif mor yansımalaı olan, parlak bir mavi. Aşırı güzel ve kendime çok yakıştırdığım bi oje oldu. 



Note ojelerini nasıl çok sevmeyeyim ama ben. Böyle bir renk üretmiş insanlar..

Note ojelerinin, klasik serisi kalın fırçalı. Ama bu icon serisinin fırçaları orta kalınlıkta.
Kısa ve minik tırnak yapısına sahip olanlar bu tarz fırçaları özellikle çok severler.

Kalıcılığı ve örtücülüğü başarılı. Kalın tek katta örtücü. Ama benim gibi tırnak ucunuz belirginse iki kat gerekebilir ;)

Parıl parıl  bu maviyle hepinize mutlu günler :*

23 Eylül 2017 Cumartesi

Flormar Jelly Look 'JL13' Pale Eucalypt - Parlak Mat Karşılaştıması

Flormar Jelly Look 'JL13' Pale Eucalypt 



Flormarın çok sevdiğim bir serisi de Jelly Look.  Kapatıcılığı gayet bşarılı.
Tek katta örtücü. Bazı açık renkleri iki kat isteyebilir ama genel anlamda örtücü bir oje.


Işıktan ve tenden tene farklı görünüm veren renklerden biri bence. 'Pale Eucalypt' yyani solgun okaliptüs gibi bir anlamı var. Ne Gri-Mavi-Yeşil arası bir renk.
O yüzden tartışmalara açık bir oje.
Kiminde yeşile yakın, kimisinde mavimsi gri. Hatta ışıktan ışığa bile değişik görünebiliyor.
Benim tenimde gün ışığında görünümü bu şekilde oldu.


 #ezgiceparlakmat



Vee bir ezgiçe klasiği haline getirdiğim parlak ve mat karşılaştırmasını da yaptım.
Parlak hali daha griyken; matlaştırınca daha okaliptüsü andırmış.
Yazın parlak ojeler sevilirken kışa mat ojeler daha bi yakışıyor bence.
Başka ojelerin de parlak ve mat halleri gelecek.

Şimdilik hoşça kalın ve sağlık güzellikle kalın :)

18 Eylül 2017 Pazartesi

Farmasi - .Matte Liquid Lipstick 10 'Sweet Cherry'



Merhaba Nar çiçeklerim.
Kış yaklaşırken koyu renk rujlara da bir göz kırpalım dedim..
Farmasi'nin daha önce likit mat rujlarını denemiştim. Açıkçası likit mat rujların kalıcılığını görünce her rengini almak istiyor insan.
Şimdi denediğim vişne rengi..
'Sweet Cherry' tatlı vişne hatta :)
Ben duruşunu koyu bulacağımdan endişeliydim ama çok yakıştırdım kendime.
Yaz mevsiminde değil ama sonbahar ve kış aylarında elimin sık sık gideceği bir ruj oldu.
Sürümü biraz dikkat istiyor. Önce dudaklarınızı mutlaka nemlendirin. Her mat rujda bu böyle olmalı, pütürlü görüntü olmaması için. Sonra ruja yakın bir renk dudak kalemiyle çerçevelerseniz taşırmadan kolayca sürersiniz.

Ayrıca hala pütürlü oluyorsa , vazelinle şekeri karıştırıp peeling yapabilirsiniz. Kahve telvesiye de süper oluyor. İçtiğiniz kahvenin telvesini elinize, yüzünüze dudağınıza peeling yapınca hem ölü derilerden arınıyorsunuz hem de nemlendirmiş olursunuz.

İşte peelingi de yapınca pütürlü görüntü olmadan rujunuzu sürebilirsiniz..
İlk sürdüğünüzde mat değil, bi süre sonra matlaşıp sabitleniyor.
Ve Efsane kalıcı bu likit mat rujlar.

Birde dudağınıza sürdüğünüz ürünlere dikkat edin son zamanlarda pazardan aldığı çakma kyle rujlardan dudakları şişen çok oldu. Farmasiye o konuda çok güveniyorum. Helal ürün ve hayvanlar üzerinde deney yapmayan  bir marka.

Ben kendim de üye oldum ama satışını yapmıyoru, sipariş vermek isterseniz Instagramdan @farmasikadinca hesabıyla iletişime geçebilisiniz..

Ayrıca üye olup indirimli lmak stereniz de bu linkten üye olabilirsiniz. http://www.farmasikatalogu.com/farmasi-urunleri
 (Üyelik formu ya da iletişim bölümündeki formu doldurarak ).

 Güzel ve sağlıklı günler :)

12 Eylül 2017 Salı

@ezgicenar (Ezgiçe NAR) Neden NAR ?

Herkese Merhaba :)
Romantik sayılabilecek bir hikayeye, Benim için Romantik bir yazıya hazırsanız okumaya devam edin :)
...
Bir kaç yıldır Instagram üzerinden @ezgicenar kullanıcı ismiyle instabloggerlık ve buradan da aynı isimle (blog nar) olarak bloggerlık yapıyorum.

Beni takip edenlerin Nar'a olan sevgimi bilmemesine imkan yok.
Sıkça nar fotoğraflarını, narlı olan her ürünü, kozmetik, temizlik, aksesuar herşeyi benimle de paylaşıyorsunuz. Her Nar gördüğünüzde aklınıza düşüyorum ve bana yazıyorsunuz.
Ve benim de odamın her köşesinde Nar'lı bişeyler var. Sırf narlı diye herşeyi deneyebilirim, alabilirim :D
Peki ya neden Nar ?
O kadar ilgi çekici meyve varken; Nar gibi silik kalmış, bi meyve neden benim için bu kadar önemli.

Sizin çok merak ettiğiniz benim açık cevap veremediğim bir soruya şimdi bir açıklık getireyim.

2009da hayatıma çok özel biri girdi. İster ruh eşi diyin ister hayatının aşkı. Ama kesinlikle sıradan bir sevgili değil benim için.

Ç ❤

 İlişkimizin başından itibaren, beni öyle güzel kelimelere boğan biri olmadı. Öyle dolu dolu aşk kelimelerini duymadım ben.
Bana hep 'NAR' dedi. 'ezgiçe' 'nariçe' dedi.
Diğer büyüleyici kelimeler yoktu ama kimsenin kimseye daha önce söylemediği bir şey dedi o bana.  

Sebebini öğrenemedim,
Onun gözünde Nar'ım ben. Belki de sebep buydu.

Bazen ekşi, bazen tatlı, binbir tanecikleri olan, Akdeniz'de yetişen sonbahar meyvesi. Sıcağa dayanıklı, ama yağmuru seven. Vitaminli, insana enerji veren. Dışı ne kadar bazen yara bereli, çirkin bile olsa, içi lezzetli olabilir, asla bilemezsiniz.
Kalın ve dayanıklı kabuğu olan, temizlenmesi/yenmesi diğer meyvelere göre zahmetli bir meyve. Hatta kabuğu elinizi boyar, nar suyunun lekesi zor geçer. İz bırakır. Bereketin sembolüdür, Başında o taca benzeyen şey de aslında meyvelerin kraliçesi şeysi :)))

Tüm bu özellikleriyle (hatta daha fazla özellikler ile) beni NAR'a benzetip aslında bi dolu iltifatı barındran, Bana özel bi kelime.

Nar'ı belki çok kişi sever; ama benimkisi sevgiden başka bi durum :)

Birisi size hep 'meleğim' derse melek olursunuz, 'prensesim' derse prenses, 'sonsuzum' derse sonsuz olursunuz.
O da bana 'Narım' dedi ve ben NAR oldum. Nar Kız oldum. 

Bu kadar basit bir olay aslında benim NAR hikayem. 
Büyük bir mevzu değil; iki kişi arasındaki pek romantik olmayan bir hikaye.

 Bu nar olayının denli büyüyebileceği aklıma hiç gelmedi,
Instagram hesabımı açarken öylesine kendi halimde bir hesap olacağını düşündüm ve nickname gibi @ezgicenar dedim. Paylaşımlarımı birileri beğensin diye de değil fotoğraflarımı yayınladığım bir albüm olarak düşünmüştüm.
Derken derken kendi halinde ilerlemek için açılan hesap büyüdü. Kullanıcı adımı da o saatten sonra değiştirmek istemedim.

Ben hep Nar'dım, beni takip edenler de; nar taneleri, nar çiçekleri oldu.

Tüm platformlarda Nar, ezgiçe, nariçe olmam., 18 yaşımda bana erkek arkadaşımın beni bir meyveyle bağdaştırmasından dolayı öyle kaldı. Çok da memnunum bu durumdan.

Çokca "Neden Nar "diye soranlar için yazdım bu yazıyı.
Bu mudur yani ? derseniz EVET BUDUR :D

Okuyan herkese teşekkürler.
(Saçma görünebilir ama benim için değerli bi hikayeyi dinlediğiniz için teşekkür ederim.)

Aşk dolu, sevgi dolu Günler

...



11 Eylül 2017 Pazartesi

Highlighter - Farmasi Terra Cotta (15)


Helloooo.. Herkese Merhabaa.

 Uzun zamandır ihtiyacım olan ama nedense almakta acele etmediğim bir üründü 'highlighter'. Ahh nasıl pişmanımm anlatamam.

Kullananlar ısrarla alın demekle, ne doğru diyorlarmış.

Toz bir ürün, ve sarıya yakın bir alt tonu var.
Ciltle uyumu süpper.
Islak sürüldüğünde daha kalıcı.

Makyajda; canlı, parlak ve çekici görünüm için highlighter şartmış.
Daha önde, daha dikkat çekmesi istediğiniz, aydınlık görünüm vermek istediğiniz bölgelere sürülüyor.
Göz pınarı, Kaşın kuyruğunun altı, burun ucu, T bölgesi, dudak üstü ve altının tam ortaları, elmacık kemiği gibi gibi...
Vücutta da özellikle köprücük kemiğinin üzerine sürülüyor.


Son zamanların makyaj trendlerinin en önemli parçası haline gelen bu highlighter çılgınlığına hak vermemek elde değil.
*
Kim daha canlı ve aydınlık bir cilt istemez ki?

Özellikle gece ve özel günlerde abarttıkça abartasım geliyor. Tabii ki daha yağlı bir cilt görünümü istemiyorsanız dikkatli sürmelisiniz. Ayarında kullanıldığında ışıkların altında yıldız gibi parlatıyor.

Makyajın büyüleyiciğine ve gücüne inanmak için üretilmiş bişey bu ürün.

Başka markaların denemedim ama en çok konuşulanlardan biriydi farmasi. Hem helal , hem de hayvanar üzerinde deney yapmayan bir marka..

..
.

Satın almak için Instagram üzerinden @farmasikadinca hesabıyla iletişime geçebilirsiniz.

Ben daha indirimli almak için farmasiye üye oldum. Siz de düşürnüseniz linke tıklayabiliriniz.
http://www.farmasikatalogu.com/farmasi-urunleri  (Açılan sayfadaki İletişim bölümünden iletişime geçebilirsiniz)


Flormar Full Color FC62 Berry Brown (Gülkurusu Oje)


Heyoo nar çiçekleri..
Böyle Gül kurusu ojeleri ne kadar seviyoruz değil mi?.
Flormar en çok tercih edilen serisi Full Color daki bu renk en en güzel gülkuruları arasında. :)
Full color serisi zaten tek katta kapatıcılığıyla ve uygun fiyatıyla (2,5tl) herkesin çok sevdiği bir seri.
SErinin her ojesini çok seviyorum. Diğer renklerine de mutlaka bakın..

Instagram hesabım - @ezgicenar

Güzellikle kalın..