23 Mayıs 2015 Cumartesi

Gökkuşağı (rainbow) Nailart ve hikayesi



Havalar bir açıyor bir kapıyor, bir yağmur şakır şakır ardından sıcacık güneş.. Yaz henüz tam gelmedi buralarda. Tırnaklara bahar geldi ama. :) :) Çok kolay ama çok ilgi çekici nailartımı sizinle paylaşmak istedim. Mordan başlayarak Mavi, Yeşil, Sarı, Turuncu ve Kırmızıyla bitirdim. Renklerin tonları varsa ve tırnaklarınız daha uzunsa daha çok renklendirebilirsiniz. Ben tırnaklarım kısa olduğundan 6 rengi yeterli buldum. Tabiki hepsi aynı olmaz. Baş parmağıma bulutlarda ekledim. Şiddetli yapmur yağmış geçmiş ve ardından güneş kendini göstermiş. Bulutların arasından da sıcacık parlak ışıklara Gökkuşağı :)

Mitolojik olaylar, hikayeler oldum olası ilgimi de çekmiştir. Bir de Gökkuşağının hikayesinden bahsetmek istiyorum..

Yunan tanrılarının Kraliçesi olan Hera, yeryüzüyle haberleşmek istediğinde "Renkli Elbise"sini giyerek giden haberci iris'i göndermiş. Eski yunan'da ölümlüler iris'in görev başında olduğunu gökkuşağını görünce anlarlarmış.Birçok eski kültürde de Gökkuşağını cennet ile dünya arasında köprü olarak görürler.

Doğada en güzel manzaralardan biri olan gökkuşağı batı kültürümde Umut ve Şans sembolüdür.

İran müslümanlarına göre ise gökkuşağının renginin bir anlamı vardır. Yeşil, bolluk; Kırmızı savaş; Sarı, ölüm anlamına gelir..

Bol şans ve umutlu, ve de nailartlı günler ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder