17 Nisan 2017 Pazartesi

Farmasi Aynı Sefa Yağı Kremi /Balsam - Nemlendirme-Yenileme-Koruma

Farmasi Dr. C. Tuna Calendula/Marigold Oil Cream Balsam - Aynı Sefa Yağı Kremi /Balsam - El Kremi

Nar tanelerim, Aynı sefa yağlı kremleri ne çok sevdiğimi hep söylerim. 
Hatta bir önceki aynısefa yağı kremim, yerel bir marka olduğundan kimse temin edememişti Benden alıp göndermemi, kaç kişi istemişti.😁

O yüzden bende herkesin ulaşabileceği, ve güvendiğim marka olan Farmasinin aynı sefa yağı özlü kremini denedim. 

Krem, balsam şeklinde. Katı bir kıvamı var. Ama sert değil. Sürümü çok kolay.
Mis gibi çiçek kokuyor.
Nemlendirmesi oldukça yüksek. 
Paraben ve boya içermiyor.
Hassas ve tahriş olmuş ciltler için uygun.

Kremin faydalarını da şöyle sıralayabilirim.;

Aşırı kuru dirsek, diz, topuk gibi alanları nemlendirip canlandırıyor.
Çatlamış cildi onarıp, koruma altına alıyor.
Bebeklerin pişiklerinin kızarıklığını alıp, pişiği önlüyor.
Hamilelikte oluşan çatlakları ve lekeleri önlüyor.
Uçuğun verdiği o gergin hissi alıyor.
Sonuç olarak bu balsam cildin yenilenmesine yardım ediyor, cildi onarıyor.


Ben tırnak bakımımda şu ara bunu kullanıyorum ve aşırı memnunum.
Her oje silmemde, asetondan kaynaklı tırnak kurumalarını alıyor. Tırnak etimi yumuşatıyor.Tırnak esnekliğini sağlıyor, kırılmaları ve soyulmaları önlüyor.
Ojeliyken bile az az tırnak etlerime sürüp masaj yapıyorum. 
Anında yumuşatıp canlı görünümünü sağlıyor. (Tırnak etinin sağlıklı olması da hızlı uzaması demektir 😉)
Tırnak bakımı için yağlar, serumlar yapmaya üşenenler için bu krem harika olur, kızlar denemelisiniz.
Düzenli kullanırsanız, kalıcı etkileri görebilirsiniz.

El Kremi de, Balsamdan daha ince yapılı, çabuk emiliyor.
Ben ellerimin her suyla temasından sonra, rahatsız hissedip krem sürerim.
Aynı sefanın onarıcı etkisiyle bu el kremini de çok sevdim. 
Emilimi kolay ve bu da paraben/ boya içermiyor.


Bu ürünleri instagram üzerinden @farmasikadinca hesabından güvenle temin edebilirsiniz. (Yazıya tıklamanızz yeterli)




2 yorum: