11 Mayıs 2015 Pazartesi

Mini kozmetik alışverişi

Bakımsız elbette olmaz. Kimisi överek anlatır alır ama ben kullansam pişman olurum aldığıma. O yüzden deneme yanılma yöntemini çok kullandım. Artık az çok almadan bile tahmin yürütebiliyorum. Çok kuru saç ve cilde sahibim o yüzden mümkün olduğunca bol yağlı nemli ürünleri tercih ediyorum.
Fotoğraftaki bebeklerin hepsinden çok memnun kaldım.
One By One maybeline maskarası diğer sarı ve mor seriye oranla beklentilerimin altında gerçi. Kötü değil ama alacaksanız mor ya da sarılardan deneyin emin olun onlar daha etkili.
 Maybeline BB Krem asla vazgeçemediklerimden. Tabi kışları ve kuru havalarda BB krem öncesi nemlendirici kullanıyorum.
Emotion'ın en sevdiğim kokusu LOVE. Güllü hafif bi koku.
Urban Saç bakım yağı ise tam bir kurtarıcı. Gerçekten boyadan ve kuruluktan kırılan yıpranan saçım anında parladı ve kuruluk elektiriklenme kayboldu. Ayrıca kokusu da mis gibi.Bu yağın mavisini de kullandım ama Pembesi çok daha iyi geldi. Uzun süreli kullanımda daha etkili.
Son olarak Nivea Lip Stick; Liseden beri her türlüsünü alıp her dakika sürdüğüm bi ürün. Kuru dudaklar başa bela. Renksiz olanları daha nemlendiricili. Evde renksiz olan. Dışarıda kirazlı Nivea :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder