24 Mayıs 2015 Pazar

Hal hal modası


I Feel Naked Without Jewelry ( Takılarımsız çıplak hissediyorum)
 Çoğumuz böyle değilmiyiz. Bir küpe, bir yüzük, bir kolye, belki de bir hal hal ama mutlaka takılarımız olmalı. Kendimizi boş ve çıplak hissederiz. Önceden yüzük takan genç kız olmazmış. Sözlüleri nişanlıları eşleri alırmış. Ananem benim bilekliklerime yüzüklerime bakıp bakıp hep şöyle der "Önceden bekar mı evlimi bilirdik şimdi hiç anlaşılmıyor be ya" (kendisi göçmendir de..) Tabi altın ya da gümüş olurmuş o zamanlarda. Benim gibi imitasyon ya da deri organze kurdela değil :D

 Aksesuar olayı şimdilerde baya ilerledi. Bilek, boyun kulak dışında eklemlere, el üstüne, göbeğe, dile, kaşa, dudağa, çeneye kadar hep bir takı. Piercinglere cesaret edemesemde kulağımda 7 delik var. takıp takıştırmak tam benim işim. Son yıllarda ise ayak bileğim ve ayak parmağıma takıp takıştırıyorum. Hal hal benim için bileklik kadar sıradan ve olmazsa olmaz haline geldi. Yukarıdaki hal hallar ev yapımı. "Nar" yapımı :D Takı yapmayla azıcık ilginiz varsa bakınca zaten hemen ne kadar kolay olduğunu anlayabilrsiniz.

Sizlerde hal hal modellerinizi bizimle paylaşabilirsiniz :)

2 yorum:

  1. Halhal severim, birkaç tane kendi yaptığım var hatta kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Halhalın farklı bir mistik bohem havası var. Bir Jean-Tişört çek ve bir halhal.. <3

    YanıtlaSil