30 Eylül 2017 Cumartesi

Gül Suyu ile Cilt Bakımı - Farmasi Naturelle Doğal Gül Suyu

Selam çiçekler..
Cilt temizliği ve bakımına değinelim bugün.

Gün içinde makyaj yapmamış olsak bile, havadaki tozlar olsun, vücudumuzun kendi yağları olsun; cildimiz bir şekilde kirleniyor ve cansız mat görünüyor değil mi ?

Ben Gül suyunu iki türlü kullanıyorum.
1- Cilt temizleme
2- Cilt tazeleme

İlk olarak makyajsız yüzüme sabah-akşam pamukla yada direkt olarak döküp, cildimde biriken fazla yağı ve kiri alıyorum. (tonik) Günlük cilt temizliğimde yıllardır vazgeçilmez ürün gül suyu.

İkinci olarak spray şişesine aktarıp çantamda taşıyorum. Makyajlıyken mat ve cansızlaşan hatta kusan makyajımı toparlamak için bir kaç fıs sıkıyorum. Anında tazeleniyor canlanıyorum. Özellikle yazın sıcak aylarda buzdolabında bekletiyorum, güneşten kızaran cildimi yatıştırıyor.

Gözenekleri sıkılaştırma etkisi de var. Ciddi gözenek probleminiz yoksa ya da oluşumunu önlemek için kullanabilirsiniz.

Cildin nem dengesini sağlıyor. Kuru ciltliyseniz nem veriyor, yağlı ciltliyseniz  fazla yağı alıyor.

Düzenli kullanımda cildi daha parlaklaştırıyor.

Buz kalıplarında dondurup haftada bir kaç kere buz masajı yapabilirsiniz. Kırışıklığı önler, renk eşitsizliğini giderir.


Çok faydalı olsa da hangi marka ve hangi içeriğe sahip gül suyu kullandığınıza dikkat edin.

Doğal olmayan içerikler faydadan çok zarar verir. Ve söz konusu cilt. Geri  dönüşü uzun, zor, zahmetli ve masraflı.

Ben o yüzden her gül suyunu kullanmam.

5 sene ısparta'da da yaşadım, iyi kötü bir sürü gül suyu denedim. Kötü olanı kokusundan anlıyorum.

O yüzden emin olduğum bi markadan almak istedim. Farmasi Türk malı, hayvanlar üzerinde deney yapmayan, doğal içerikli bir marka. Geçen ay da bi alana bi bedavaydı. Hemmen kaptım.

Rosa Damascana gülü denilen Isparta gülünden elde edilmiş. Mis gibi ısparta kokuyor, mis gibi gül kokuyor.

Ben farmasiye üye olduğum için kendim alıyorum ama farmasi ürünlerini almak için Instagram üzerinden @farmasikadinca hesabıyla iletişime geçebilirsiniz Ya da kendiniz üye olup indirimli alabilirsiniz. Onun için de  linki buraya ekliyorum.



MUTLU, BAKIMLI VE SAĞLIKLI GÜNLER.

2 yorum:

  1. gül suyunun faydaları saymakla bitmez :)

    YanıtlaSil
  2. Bu farmasi naturella gül suyu biz kullandık cildi yakıyor biraz kızarttı ama tereddüttlüyüm alkolmu karışık.

    YanıtlaSil