21 Mayıs 2015 Perşembe

Gelini gören damat, duygulanır ağlarsa ♥ ♥ ♥ ♥


Gelinlerin düğünlerde ağlamalarını görmeyen bilmeyen yok, E peki ya bu damatlar neden ağlıyor.. Bu damatlar öyle güzel kalpliler ki, sevdikleri kadınları beyazlar içinde gördüklerinde kendilerine hakim olamayıp gözlerinden aşklar süzülüyor.
  

  Sadece kadınların değil erkeklerinde düğün hayalleri sevdikleriyle kavuşacakları günü beklemeleri çok hoş bir hadise. Nasıl güzel değil mi ama. "Erkek adam ağlamaz" diyenler bile burda bir dururlar bence. Durmalılar. :) :) ♥ 
  Bu "ağlayan damat" fotoğraflarından beni en çok etkileyen bu fotoğraf oldu. Sebebini bilemiyorum. Gelin bile görünmüyor ama damadın o sakin aşağıdan bakışının göz yaşlarına dönüşmesi sanırım çok etkiledi beni. Tanımadğım biri bile olsa böyle güzel gözyaşı döken bir damat adayı görsem bende dayanamaz ağlarım. :D :D :D Bir de böyle seni gelinlikler içinde gören bir erkek seçmişsek mutluluğun zirvesi olur sanırım.



Henüz bekar olduğum için "düğün-gelinlik" bir kez olacak en güzeli olsun mantığındayım. Bu mantığa bir de Düğünde bir saniye olsun gözünü benden alamayan bir damat da ekliyorum. E bir de "Beni beyazlar içinde görüp ağlasın" dersem çok mu şey istemiş olurum :D 



2 yorum:

  1. Keske hepimiz iyi adamlarla karşılaşabilsek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi adamlar kaldı mı ki ? Kalmış olmasını dileyip onların da bizi bulmasını istiyorum :D

      Sil