18 Mayıs 2015 Pazartesi

Balık Nailart, Leopar Nailart, Kalpli nailart..


Nail-art (Tırnak sanatı) tutkumdan ne zaman vazgeçerim bilemiyorum. Sanırım yaşlanıp ellerim buruşana kadar Nail-art'lı olarak gezerim. Gerçi evlenince çoluk-çocuk, temizlik, yemek derken tırnaklar baya bir yıpranıyor en önemlisi de hijyen açısından kısa kullanmak zorunda kalıyorsun. Ben henüz o aşamalara gelmeden dilediğimce tırnaklarımı boyamak süslemek istiyorum. Her gün Nail art'lı olsun  sloganıyla devam ediyorum. 
Yukarıdaki balıklı nailart, leopar nailart ve kalpli nail art'larım eskilerden. Henüz Nail art olaylarına yeni yeni girmiştim ve tırnakları süsleyip de kenarları temizleyemeyenlerdendim. Aslında o kenarları temizlemeyi hala da öğrenemedim. Balıkları çizmek boyamak gerçekten kenar temizlemekten daha kolay. Şimdi soyulan ojelerle kenarlar daha kolay temizleniyor. Henüz alıp denemedim ama merak ediyorum. Deneyip kullandığımda sizlerle paylaşırım..Hergün Nailart'lı olsun.. Pratik Nailart Fikirleri :* :* :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder