15 Haziran 2017 Perşembe

Zen Maskara ve Mega Shock Maskara Karşılaştırması (Farmasi)


Selam taneciklerim.
Önce maskaraların fotoğraftakinden daha belirgin durduğunu ve telefonla çekimde benim bunu bu kadar yansıtabildiğimi söylemeliyim.
.
Sonra maslaralara gelirsek. 
İki maskara da  fırça yapısı olarak birbirine benziyor. Zen daha geniş. 
İkisi de plastik fırçalar. Ben kıl fırçalı değil böyle fırçaları daha çok seviyorum. Benim kirpik yapım için daha iyi oluyorlar ve topaklanma en aza iniyor.
İki fırçanın da bi tarafı kısa, diğer tarafı daha uzun. İki yönlü fırçalar. 
Zen, Mega shocka göre daha siyah ve ıslak yapıda .
Mega shock da, Zen'e göre çok daha güzel tarıyor.
Volum olarak Mega Shock daha daha iyi.
Uzatma olarak da Zen daha iyi. Ama aradaki fark çok değil.
Gün içinde ikisi de dökülme yapmadı.
Temizlerken de Zen sanırım biraz daha zor temizlendi. Daha siyah yapısından olabilir.
Kalıcılık olarak da neredeyse birbirine yakın derecede Kalıcılar.
Dökülme ikisinde de yaşanadım.
Farmasi zaten doğal içerikler kullandığından dökülme felan beklemiyordum.

Her iki maskarayı da tek kat uyguladım.  
Normalde ben iki kat uygularım ve çok hoş olurlar.

Zen tek katta başarılı değil benim için. Yana doğru fotodaki gibi kıvırmadı, ya da ben beceremedim. Kirpiklerim eşit görünmedi.

Mega shock ise eşit derecede kıvırdı. Eşit taradı. İki kat sürünce bana ef sa ne oldu.

Hatta şu sıra Zeni sürüp üzerine Mega shock'ı sürüyorm. İki farklı maskara daha iyi oluyor.

Herkesin kirpik yapısı farklı tabii. 
Benim zayıf güçsüz kirpiklerim var. Normalin altında kirpiklerim olunca bazı maskaralar bana yeterli gelmiyor.
Zeni bana çok öven oldu mesela. Hayatımın rimeli diyenler var. Ama benim için Mega Shock daha şok etkili, daha kıvrım veren bir rimel.

Ben bu ürünün her ikisini de  Instagramdan tanıştığım @farmasikadinca hesabından temin ettim. Tüm farmasilerimi bu hesaptan temin ediyorum. Sizde almak isterseniz gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.
Web sitesi için de http://www.farmasikayit-tr.com/katalog/ linkine tıklayabilirsiniz..

Güzellik dolu günler.

1 yorum: