2 Haziran 2017 Cuma

NAR EDP Erkek Parfüm

Evet nar tanelerim bugünkü önerim erkek parfüm. Hazır babalar günü de yaklaşıyorken bence Bir NAR olarak bu parfümü size iç rahatlığıya önerebilirim.

Aslında tamam kabul, kokusuna dair hiçbir fikrim yokken sırf adı NAR diye aldım. Korkularım yok değildi. Ama nar olupta kötü olma ihtimali olmadığından da beklentimi yüksek tuttum.

Daha kutuyu açarken Allahım dedim. Çok sevdim çok. 

Koku anlatmakta pek iyi değilim ama içerik olarak Odunsu ve Oryantal bi koku. 
Nar meyvesiyle alakası yok 😁 Ekşi felan değil. 
Nektarin, Limon, Ananas ve Yasemin notalarıyla oluşturulmuş erkeksi koku. 

25yaş altı için ağır kaçabilir. Kardeşime değil o yüzden. Bana göre seksi, çekici bi koku. Babam da şansına küssün. Bu koku erkek arkadaşımın.
Fazla parfüm değiştirmeyi sevmez ki bende her kokuyu onda sevmem. 

Henüz ona koklatmadım ama beğenceğinden eminim. Ki ben beğenmişim tabi beğenecek 😁😁😁
 Şaka bi yana cidden ben sevdim. Karizmatik ve dinamik bir koku. 
Ve ayrıca kalıcı. henüz hiç sıkmadım, sadece kapaktan kokluyorum😚 ama burnumda kokusu inanın kalıyor bi süre.


Ürünü ben instagram üzerinden @farmasikadinca hesabından temin ettim. 
Sizde farmasi ürünlerini almak için iletişime geçebilirsiniz. 

2 yorum:

  1. Sevgili Ezgi hanımcım tam babalar gününe özel bir parfüm

    YanıtlaSil
  2. Black xs erkek parfüne çok benziyor

    YanıtlaSil