11 Haziran 2017 Pazar

CC Krem (farmasi) İncelemesi.


Selam tanelerim. 
Yaz geliyor malumunuz. Sıcakta ağır his veren ürünlerdense, hafif formüllü ürünleri tercih ediyoruz. 
Ben zaten fondötenin ağırlığını sevmediğim için BB kremler kullanıyorum. Uzun zamandır da BB'den daha nem veren bu farmasi CC kremi merak ediyordum.
Kesinlikle BBden daha hafif ve nem veren bi formül.
Etkilerine ve vaatlerine bakacak olursak;
Cilt direncinde artış
Gün boyu nem
Doğal parlaklık
Besleme ve onarma
Güneşten koruma(spf25)
İpeksi cilt
Kolajen ve argan içeriğinden dolayı Yenileme
C vitamini ile cilt tonu eşitleme


Ben kullandım sevdim. Özellikle verdiği nemli hisse bayıldım. Cilt tonunu eşitliyor ve daha canlı sağlıklı görünüm veriyor.
Gözenekleri tıkamadığı ve içeriğindeki besleyici yağlar olmasından dolayı günlük kullanıma uygun.
Sıcakta akan ve kusan fondötenleri bi kenara bırakın daha sağlıklı canlı görünmeye bakın.
Ha bir de kapatıcılığı yüksek değil. Ama benim cilt lekelerim azaldığı için ve zaten fondötenle kapatmaya alışık olmadığımdan sevdim.
Ciltle bi süre sonra bütünleşip rengi eşitlemesi bana yetti..
Yalnız benim tenim için, rengi koyu geldi. İki renk seçeneği var. Açıktan ortaya ve ortadan koyuya.
Bendeki açıktan ortaya olan. 
Sanırım çok açıktan açığa bir renk daha olmalı. 
Fotodan da anlarsınız belki, sıcak bi alt onu var. 😁😁
Ten renginiz açıksa ve açık renk görünümünü seviyorsanız bb kremi daha renk olarak açık.

Yazın bronzlaşınca tenime tam uyacak ama şimdilik üzerine açık renk pudra kullanıyorun. 
Kızlar şunu unutmayın, ten ürünlerini kullanırken boynunuza da ten ürününüzü sürün.
Yüz ve boyun arasında renk farkı olması bence makyaj hatası.

Neyse ben bu CC formülünü sevdim. Deneyip kullanan memnun kalan kalmayan varsa yorum kısmına yazabilirsiniz..

Farmasi CC krem için instagramdan  @farmasikadinca hesabıyla iletişime geçebilirsiniz. Şuanki fiyatını bilemiyorum ama uzun süre kullanacağınız bereketli bir ürün.
Web sitesini de sizin için ekleyeyim http://www.farmasikayit-tr.com/katalog/ 
Alır denerseniz sonucu benimle de paylaşabilirsiniz.
Mutlu günler 💕.




1 yorum:

  1. Merhaba nar tanem :) bende bu cc kremi çok seviyorum çok yumuşak bir dokusu var .

    YanıtlaSil