23 Haziran 2017 Cuma

Dr. C. Tuna İki Kat Etkili At Kestanesi Masaj Jeli.


Merhabaa, güzel tanelerim.
Günün ürünü, bu at kestanesi masaj jeli.
Temel maddesi, at kestanesi ama jojoba yağı, nane yağı, biberiye özü ve sarı kantaron da içeriyor. 
Paraben ve parafin de içermiyor.
250ml bi ürün. Ben el kremi boyutunda sanmıştım ml. bakmadan aldım. Beklediğimden epey büyük.
Yeşil nane renginde, keskin kokulu bir jel.
At kestanesi ve sarı kantaronla yorgunluğu azaltıyor,cildi rahatlatıyor. Nane yağıyla da ferah, serinlik veriyor. Jojoba ve biberiye yağı da cildi besleyip, nem veriyor. .

Malum ramazan bitti ve ben Ramazanda kilo alan biri olarak Ramazan biter bitmez spora başlıyorum.
Spor yaptığım ilk hafta, dayanılmaz yoğun ağrılarım oluyor.
Tam da o ağrılarım için aldım. Tabi ki siz her türlü yorgunluk ve ağrınız için kullanabilirsiniz. 

Gece yatmadan önce bit miktar jeli ağrıyan bölgelerime masaj yaparak uyguluyorum.
(Önce bi soğuma, sonradan hafif yanma hissi oluyor. Ama zaten o hisle rahatlıyorsunuz. Mentollü jel kullananlar bilir, aynı onun gibi)

 Sabaha daha dinlenmiş daha dinç oluyorum. 
Her evde masaj jeli vardır belki, hele bizde resmen koleksiyon vardı. Eczaneden alınanlar artık işe yaramaz olmuştu babama.
Bunu kullanıyoruz artık, ikimiz de.

Bir de ne kadar doğru olur bilmiyorum ama, içinde biberiye yağı var ya, ben o yüzden spor öncesi ısıtsın ve erimesi kolaylaşsın diye göbek ve bel bölgeme uygulamayı düşünüyorum.

Biberiye yağı, yağ yakma özelliğiyle biliniyor zaten. Bende sporda daha çok ısınsın diye bu jeli deneyeceğim bakalım. Sporun etkisini ikiye katlıyor biberiye yağı.😍 üzerine streç bile sarabilirim. 😉 

 Birde mentollü keskin bir jel olduğu için, jel uygulaması sonrası ellerinizi yıkayın. İyice yıkayın çünkü tırnak aralarında kalır ve yanlışlıkla yüzünüze gözünüze dokunursunuz aman. 

Ürünü almak için @farmasikadinca hesabıyla iletişime geçebilirsiniz. Güvenli farmasi alışverişi için tavsiye ederim.
Web adresi olarak da http://www.farmasikayit-tr.com/katalog/ linkine tıklayabilirsiniz.(üye olup indirimli almak isterseniz)..

Hepinize mutlu ve enerjik günler.💪

2 yorum: