19 Haziran 2017 Pazartesi

Pembe Oje Tonlaması ve Parlak/Mat karşılaştırması

Nar tanelerime selaaaam. 
Tekdüzelikten çıkıp her tırnağa farklu renkler sürerek,Renk harmanlamasına bayılıyorum. Ama bu kez pembenin tonlaması yapmak istedim.
Çilek kokulu sakızları anımsatan pembe tonlamalarım.

Ojelerim sırasıyla 
Alix Avien 271
Farmasi 521
Pastel 55
Farmasi 529
Flormar 29


  Bir de bir bu ojelerin mat hallerini görün istedim. 
Rival de loop markasının Matlaştırıcı top coatıyla matlaştırdım. 
Bir çok markanın matlaştırıcı ojesi var. Ben uygun fiyatlı rival de loop markasını aldım. Hem performansı iyi hemde fiyatı uygun.
Matlaştırıcı ojelerle dileğiniz her ojeyi mat hale getirebilirsiniz 😍
Ben önceleri mat ojeleri çok sevmezdim ama yavaş yavaş sevmeye başladım. Hatta bazı renklerin parlak değil mat halleri daha hoşuma gidiyor.

Zamanla her rengi tonlamalıyım 😍

Sizde denemelisiniz😍
Herkese mutlu Günler o zaman saaa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder