16 Haziran 2017 Cuma

Geçici Dövme Hastalığım /Bilek ve El Dövmelerim


Selam Taneciklerim.
Bugün bir kaç geçici tattoo paylaşıyorum sizinle.

Yaz kış farketmeksizin geçici dövmeleri çok seviyorum. Ama tabii ki yazın daha bi şıkır şıkır olasım geliyor.
E kalıcı dövme yaptırmaya hem cesaret edemiyorum, hem de bir nesneyi bir ömür taşımaktan sıkılabilirim. 
Geçicilere bel bağlıyorum o yüzden.
Ne zaman düğün dernek olsa omzuma o parlak tattooları doluştururum.  Ama koşturmadan çekimi yapılmaz öylece silinir onlar.
O yüzden benim çekebileceğim en rahat alanlar el ve bilek dövmelerime bakalım.

Bu geçici dövmeleri kağıtlarda desen desen var. Ve istediğiniz deseni kesmekle işe başlayabilirsiniz.

Ve kestiğiniz desenin üzerindeki ince  şeffaf jelatini çıkarın. Eğer jelatini çıkarmazsanız o dövme tamamen çöp olur😉

Jelatinden sonra deseni yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırın. Tersi dışarıda kalacak ve tersinden ıslamanız gerek.

İster musluğun altına tutun, ister spray şeklinde şişeler kullanın. Ama tamamen ıslanıp desenin teninize yapışması gerek.

Bir dakika kadar ıslak kalması yeterli sanırım. Sonra o üzerindeki kağıt kendi kendine çıkıyor ve tadaa diye desen teninize yapışmış oluyor.

Elde vücuda göre daha az kalıyor. Günlük kullanıyorum elimde. Bİlekte ise duşta bile keseleyip çıkaramadığım oldu.


Bir de dikkat etmeniz gereken olay, yapıştıracağınız bölgenin kuru ve temiz olması.
Elleriniz kremli olmasın özellikle. Yağlı his veren kremleri kullanıyorum normalde. Bir kaç dövmemi ellerim kremliyken mahvettim. Sonra anladım ki kremsiz olması lazımmış.

Instagramda ellerim göz önünde olduğu için genelde parmaklarımı süslemek işime geliyor.

Yüzük takmak istemiyor ama boş da bırakamıyorsam hemen dövme kutusuna koşuyorum.

Özellikle bu hint kınası modeline bayıldım.Kınaya alerjim olduğu için hep özenmiş ama yapamamıştım.
Bu dövmelerle o hevesimi de alıyorum. Hiç bir alerjik reaksiyon yaşamadım.

Birini silip birini yapıştırıyorum. Gözüm de asla doymuyor.

Bu arada tüm bu fotoğraflar @ezgicenar instagram hesabımdan derleme. Fotoğraflarla ilgili oje gibi detaylara instagramdan bakabilirsiniz.
Tattoolarım da @neobsessions hesabından. Ama o kadar moda ki bunlar heryerden alabilirsiniz.
  Yaşasın tattoolar.
Eğlenceli Günler bebekler




1 yorum:

  1. selam ezgi hanım, linkler ve fotoğraflar kalkmış sanırım tekrar link vermeniz ve fotoları koymanız mümkün mü? Teşekkürler. www.newobsessions.com

    YanıtlaSil