26 Haziran 2017 Pazartesi

Farmasi Hydravite (Su bazlı tam kapatıcı Fondöten)

HYDRAVITE - Hydrate & Smooth

Merhaba nar taneciklerim.
Doğal bitişli fondöten önerim olacak bugün size.
Ben çok makyaj yapan ve fondöten kullanan biri değilim.
Kuru ciltli, hatta aşırı kuru ciltli olduğumdan her fondöteni de malesef kullanamıyorum. 
Gün içinde pullanır, çizgilerime dolar ve kusarlar.
Ve kururttuğu için, altına iyi bir nemlendirici kullanmazsam gergin ve rahatsız hissettirir.
Açıkcası bu ürüne karşı da o yüzden umutlu bakmadım. 
Resmen yanılmışım 🙈 Çok sevdim.


İçeriğindeki su formülüyle cildi kurutmuyor. Bu benim için en güzel özelliği.
Altına ekstra nemlendirici kullanmama da gerek kalmıyor.
Kuru kış günlerinde kullanırım ama, nemli yaz günlerinde direkt uygulayabilirim.
Ve kalıp gibi fondöten görünümlü değil, çok doğal, ciltle anında bütünleşiyor. Canlı bir görünüm veriyor.
Kapatıcılığı ortanın üzerinde. Hafif çillerimi ve kızarıklarımı tam kapattı.

Ben açık tenliyim ve Orta ton 23numara benim için çok az koyu geldi. Yüzümde bi ton açık kullanmayı seviyorum.

Ama çok beyaz değilseniz 23 ideal bence.
Sürümü de kolay. Eşit bir şekilde dağılıyor.

 Su bazlı olmasından sürmesi ve emilmesi de çok kolay.

İster fırça, ister süngerle uygulayın. Ben fotoğrafta parmaklarımla uyguladım.Parmakla da uygulayabilirsiniz.

Günlük fondöten kullanmazdım ama BB krem gibi. Daha iyi kapatıcılı hatta. Doğal duruşundan dolayı sanırım ben günlük olarak bunu kullanacağım..

Akma, kusma ve sivilcelendirme olmadı bende.

Düşünürseniz  Instagram üzerinden @farmasikadinca hesabıyla iletişime geçebilirsiniz. Web sitesi olarak http://www.farmasikayit-tr.com/katalog/ linkine tıklayabilirsiniz. 

Mutlu ve güzellik dolu günler o zamansa😘😘

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder