31 Mayıs 2017 Çarşamba

Asansörlü Göz Kalemi - Farmasi Cashmere / Velvet


Nar tanelerime öpücüklü selamlar.
Farmasinin asansörlü kalemini denedim bugün.
Nasıl olmuş sizce.?
(Kalem belli olsun diye, ne far ne de maskara kullandım.)

Ben sevdim 😉.

Eyeliner çekmekte zorlananlar için, Göz kalemleri mecbur oluyor. Ki eyeliner gibi göz kapağına çekilen kalemleri çok denedim ama bir çoğu sert olduğu için çok rahatsız oldum.

Bu kalemdeki o yumuşaklık tam aradığım yumuşaklık.

Asansörlüğü olması da şu yönden iyi; Kalemleri açtığımızda ilk çekerken tamam ince olabiliyor ama kalınlaştıkça zor oluyor ve o ince kalın kısmu ayarlayamıyorum ben. 

Önce dıştan içe doğru göz ortasına doğru çekerim. Sonra içten dışa doğru çekerim. Açmalı kalemlerle hiç eşit kalınlığı becerememiştim. Ama bunu sevdim.

Suya dayanıklı/Waterproof bir ürün ama suya dayanıklı diye de yüzü yıkayıp geçti demeyin. 
Genelde waterprooflar terlemeye ve hafif neme ıslaklığa karşıdır. Öyle kesin bi kalıcılığı yok ama tabii ki benim diğer kullandıklarıma göre kalıcı. Hatta bu kadar yumuşak denediklerim hemen akardı. Bu göz kaleminde şükür akma olmadı. Yaz geliyorken böyle waterproof ürünler tercih edin sizde.

Siyahlık olarak biraz daha siyah olabilirmiş. Ben Simsiyah görüntüyü seviyorum. Ama siyahlığı da ortanın üzerinde. 

Sonuç olarak, eyelinerlardan daha kolay sürülüyor.
Eyelinerların gözde bıraktığı gergin his yok. Gözde bişey yokmuş gibi çok hafif bi kalem.
Sürümü kolay, yumuşacık göz kapağını hırpalamadan sürülüyor.
Waterproof olduğundan terlemeye dayanıklı, uzun süre bozulmadan kalıyor.
.
Makyaj konusunda derin bilgilerim yok, elimde yatkın değil ama bi ürünü ilk sürmeye bu kadar kolay sürdüm. Ah nasıl sevmem.

Ben bu ürüne Instagramdan @farmasikadinca hesabından ulaştım.
Sizde farmasi ürünlerine güvenle ulaşmak isterseniz, fiyatı ve ürünler için @farmasikadinca hesabıyla iletişime geçebilirsiniz.
Web sitesi 
http://www.farmasikayit-tr.com/katalog/ için de linke tıklayabilirsiniz. Öpüyoruum😘😘

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder