7 Haziran 2017 Çarşamba

Dudak kalemi - Farmasi 207/204


Nar taneleriiim. Benim gibi ince ve küçük dudaklılar için vazgeçilmez olan dudak kalemlerinden iki rengi denedim bugün.
Hem dudağı daha düzgün göstermek, hem daha derin göstermek ve de ruj altına sürüldüğünde rujun kalıcılığını sağlayan kalemler artık benim favorim.
Hatta o kadar favorim ki ruj gibi bile kullanıyorum.
Çok sık gördüğüm farmasi kalemlerini denedim. 207 nefis bi kırmızı. Tok ve tam kadınsı bir renk.
204 ise daha soft bir gül kurusu. Pastel tonlarda romantik duruşlu.
Kalemler mat bitişli ve kalıcılığı çok iyi.
Dudak kalemleri genelde sert oluyor sürümünde zorlanıyorum. Ama bunlar yumuşacık. Sürerken hiç zorlanmadım. 
Hatta 204 öyle tatlı ki sürdükçe sürmüşüm 😄 
Ah bu ben, kolumda bitirmiyim kalemleri diye silip bi daha sürmek istemedim. Maksat rengi anlatabilmem..
Bir kaç sebepten dolayı dudişlerimde gösteremiyorum. Belki bi gün olamaz mı, olabilir?
Bu arada farmasi kalemlerim instagram üzerinden @farmasikadinca hesabından temin ediyorum. İletişime geçebilirsiniz. 
Web sitesi için http://www.farmasikayit-tr.com/katalog/ linkine tık tık yapabilirsiniz.
Hepinizi öpüyoruum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder