10 Ekim 2017 Salı

YAMUNA LATEX KORSE İLE İNCELME SÜRECİM - Kum Saati Görünümü

Merhaba nar çiçeklerim.

Zayıf ve ince görünmek, bir çok kadının hayali. Değil mi?
Ve bu hayali gerçekleştirmek için; sporlar, ilaçlar ve hatta operasyonlar geçirenler var.

Kimimiz yemeğimize biraz dikkat edip diyet + sporla zayıflayabiliyoruz. Ama şekillenmek bambaşka bir mesele bence.

Ben genetik yapı olarak minyon ve zayıf sayılırım. Ama düzensiz beslenmeden dolayı ayva göbeğim var. Ve zayıf olunca inanın o göbek extra fazla göze batıyor. Ve yoğun sporlar diyetler benlik değil. zayıf olunca daha da zayıflıyor ve çirkinleşiyorum. 

Zayıf ama göbekli diye bir tabir var ya, hah işte o bence baya kötü görünüyor.


 Ve bir de incecik bel, söz konusu. Sanırım zayıfıktan daha önemli birşey o ince bel.

Çünkü ne kadar balık etli sayılsalar da incecik belleri olan insanlara, ne giyse yakışıyor. Zayıf ama dümdüz görünmektense ben de balık olup şekilli olmayı tercih ederim. Daha çekici, daha seksi görünüyor.
Ben de bel ve göbek bölgemi şekillendirmek için, uzun yıllardan beri kadınların tercih ettiği korse arayışındaydım.
O eski fransız kadınları her sabah gözlerini açar açmaz ilk iş, korse giyiyorlarsa vardır bi bildikleri. Ve bir haberde de izlemiştim, dünyanın en ince belli kadınının sırrı korseymiş.

Tabi korse deyip geçmemeli. Kopçaları kopan mı dersiniz, kumaşı yırtılan mı. Kullanıp da  işe yaramayanlar da var. Uzun süredir kullanıcı yorumlarına bakıyordum.  Yamunayı bir kaç arkadaşımda gördüm olumlu sonuçları okudum ve ben de merak ettim.

O yüzden bir süre önce yamuna korseye başladım.




- Ürün hakkında - 


Bendeki korse latex kısa (askısız) model. Yumuşak ama esnemeye müsait olmayan bir kumaşı var. 30 derecede makinada yıkanabilir. Ama ben hiç makinaya atmadım. Ilık suda elimde duruladım. Çok çok az miktar detarjanlı suyla duruladım detarjan kullanımı doğrumu emin değilim ama güzel koksun diye çok az miktar damlattım. Çitileme felan yok; duruladım, kuruttum.
Kopçaları baya sağlam dikişli. İlk denerken elimde kalacak bu kopacak diye korktum ama asla bişey olmuyor taş gibi.

- Beden Seçimi-

Siz kilonuzu ve bel ölçünüzü söylüyorsunuz, size en uygun bedeni söylüyorlar.
Benim korsem xs ; en küçük beden. 
Esneme pay çok az bir ürün. Daha önce denediğiniz korseler nasıl bilmem ama bu kolay kolay esnemiyor. Uygun olmadığı halde küçük beden alim demeyin, içine giremezsiniz.
Size önerilen bedeni alın.

- Kullanımı -

Düzenli olarak günde 6-8 saat kullanılması öneriliyor. Ve terlettiği için korseyi direkt değil pamuklu bir bluzun/atletin üzerinden kullanırsanız iyi olur.. 
İlk hafta, 4 saatle başladım ben. İkinci hafta 6 saat kullandım ve sonra 8 saat kullanmaya devam ettim.

Takarken en alt kopçadan yukarı doğru takıyorsunuz. Öyle daha kolay oluyor.
İlk bir kaç gün tek başıma takamadım ama sonra alıştım ve çok kolay taktım. Hemen, "Ben bunu takamam, içine giremem demeyin.


(5haftasonra)

- Sonuç - 

İlk olarak çok düzenli kullanamadım onu söyliyim. Yazın başladığı için deniz-tatil işleri çok araya girdi ve kullanamadım.

Kullandığım ilk günler aşırı zorlandım. Takarken ayrı, kullanırken ayrı zorlandım. İlk hafta kabus gibiydi diyebilirim. Annemle beraber taktım hep. Kullanırken de oturmak baya zordu. Oturunca da dimdik sopa yutmuş gibiydim. Zamanla alıştım ama yine 'yok gibi' değil baya sıkıyor, kolay bişey beklemeyin.

Yaz mevsiminde kullandığım için aşırı terletti. Zaten terleterek yağ yakımını sağlıyor ama yazın kullanmam benim için daha iyi oldu. Terledike zayıfladım ve göbek bölgem daha pürüzsüz canlı göründü.

Göbekten çok bel bölgemden daha iyi sonuç aldım. Korse içine yerleştirilmiş dikey metalimsi şeyler beli daha iyi sarıyor, sıkıyor ve kum saati görünümü gerçekten oluyor.

Ben kısa model (askısız) seçtiğim için dar tişörtlerle kullanamadım.İlk kopça çok sıkmadığı için sorun olmadı ama üçüncü kopça baya sıktığı için, sırt kısmımdan korsenin dışında kalan etler fışkırıyor. Dışarıda da kullanmak isteyenler, uzun modeli (askılı) alın derim.

Kullanırken, gören duyanlar ;"O bağırsaklarını düğümler çalıştırmaz" gibi şeyler söylediler.  Bu tarz şeyler kişiseldir ama bende hiç öyle olmadı. Hatta aksi oldu desem. Benim var olan bağırsak ve mide problemim kullandığım süre boyunca daha iyi oldu.  
Reglimi  bile düzenledi diyebilirim  kızlar. Tesadüf mü bilmem ama regl ilk günü korseyi taktım ve bel ağrım hafifledi. (sıkı ve sıcak tuttuğu için olabilir).

Sonuç olarak; düzensiz yarım yamalak 5  hafta kullanım sonrası, belimde 3cm incelme oldu. Zayıf olduğum için bu sayı düşük görünebilir ama benim için yüksek bile.

İlk gün eziyet gibi ilk kopçayı takarken, şimdi üçüncü kopçayı çok rahat takıyorum. Önümüz kış felan evet ama ben kullanmaya devam edeceğim, hatta uzun (askılı) modeli de almayı düşünüyorum..

Eğer korse almayı düşünüyorsanız, sizin de şekillenmeye ihtiyacınız varsa, kum saati görünümü isterseniz, mutlaka yamuna'ya bakın derim. Verilen paraya kesinlikle değiyor. 

Doğum sonrası karın bölgesi sıkılaştırmak isteyen veya kilo alıp vermekten sarkmış karınlara özellikle tavsiye ediyorum. Benim erimesi incelmesi zor bölgemde bile etki ettiyse öyle karınlarda daha hızlı daha iyi sonuç alabilirsiniz.

Güzel görümenin ötesinde, iyi hissetmek her kadının hakkı, biraz zor  da olsa bence buna değer :)))


Mutlu ve güzel günler bebekler.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder