20 Ekim 2017 Cuma

Farmasi Başlangıç Seti - Yeni Üyelere Özel.



Heyyoo,

Farmasiyi ne çok sevdiğimi biliyorsunuz ve ben de, üye oldum demiştim.

Kaliteli ve iyi ürünleri olan bir marka, Türk üretimi ve hayvanlar üzerinde deney yapmayan, cruelty free, bir marka. 
Bir süredir, kozmetik ve bakım ürünlerini deniyorum ve çok severek kullanıyorum. 

Bakım ürünlerini ben özellikle çok sevdim. Kozmetik ürünleri ise piyasadakilere göre uygun fiyatlı ve kaliteli, cilde zarar vermeyen içerikteler.
Kullanıp memnun kalmadığım ürünleri yok.

Ben kullandıkça yakın çevremdekiler de denemek istiyorlar tabii. O yüzden de üye olmamın vakti gelmişti.

Şuan satış amaçlı düşünmüyorum aslında. Sadece kendi ihtiyaçlarımı ve yakın çevremin ihtiyaçlarını almak için üye oldum.

Ama bunu satış haline dönüştüren ve ciddi miktarlar kazanan arkadaşlarım var.

O yüzden sizde üye olmak isterseniz, hemen aşağıya ekleyeceğim instagram hesabıyla iletişime geçebilir ve ya diğer linkten  form doldurup üye olabilirsiniz.





Şimdi gelelim yeni başlayanlar için olan Başlangıç Seti'ne.

Bu set 7 içerikten oluşuyor ve bir kaç da minik tester/deneme ürünü çıkıyor. Yeni üyelere özel olduğu için, çok uygun fiyatlarla sunuluyor. Ve ücretsiz kargo tabii ki.

Benim üye olduğum ayki setin içeriği bu şekildeydi;

Mr.Wipes - Çok Amaçlı Temizleyici
Dr C.Tuna - İki kat etkili Biberli Masaj Jeli
Dr. C.Tuna - Çörekotu Yağı Sabunu
EuroFresh - Beyazlatıcı Diş Macunu
Signora - Pearl Kadın Parfüm
MegaShock - Maskara
Mat Ruj

Saf sabun kokulu, her türlü kir ve yağda etkili, silinebilir yüzeylerde (banyo-mutfak-duvar gibi) ve tüm ev eşyalarında (koltuk, halı,çamaşır gibi) kullanılabilir temizleyici.


Yorgunluk hissine karşı anında etkili, yatıştırıcı, Biberli Masaj jeli. 


Tüm cilt ve saçlar için, Çörekotu Yağı Sabunu. (Özellikle kuru ve yıpranmış cilt ve saçlar için.)



Aloe vera ve Misvaklı; Beyazlatıcı diş macunu.


Çiçeksi- Meyveli Parfüm (50ml)


Uzun ve Belirgin görünüm veren, Megashock Maskara



Uzun Süre kalıcı Mat Ruj (12numara)


...



2 yorum:

  1. hayırlı olsun ben yine de bol kazanç dilerim :-))

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun canım:) . Takibe aldım. Banada beklerim ;) sevgiler

    http://kucukdokunuslarlaguzellik.blogspot.dk

    YanıtlaSil