9 Ekim 2017 Pazartesi

Gökkuşağı Nailart - Rengarenk

Herkese renkli  haftalar..

Renklerin diline, gücüne inanır mısınız, bilemem ama ben çok inanırım. 
Ruh halimi de renklerle yansıtmayı çok  severim. 

O yüzden renkli kişiliğime ve ruh halim uygun bu nailart bugüne gelsin.

Instagramda, bir arkadaşımdan görüp kendi tırnaklarıma uyarladığım bir art oldu bu.


Mor, pembe, mavi, sarı ve yeşil olmak üzere sırayla 5 ojeyi sürüp; diplerine bulutlar kondurdum

Mavi sürdüğüm tırnağımdaki, bulutu daha aşağı yerleştirdim; gözler ve ağız detayı ekledim.. Ve gök kuşağı renklerini ince fırçayla sırayla boyadım.

Sonbahara pek uygun tema değil belki de ama ben boyarken de ojeyi kullanırken de bir enerji doldum. İlk bahar gibi hissettim.. 


Beyaz ve siyahın dışında kullandığım renkler burada.
Farmasininin bu yaz çıkardığı 'happy me' serisinden 4 ojesi ve bir de (sarı) geçen seneki 'quick dry' serisini kullandım.
Numaraları fotoğrafın üzerinde yazıyor..

Rengarenk enerjik günler herkesee...

1 yorum: