17 Ekim 2017 Salı

Küf Grisi Oje ve Ombre (Geçişli) Nailart



Selam, Nar çiçeklerimm.

Nude ojelerden sonra en sevdiğim ve en sık kullandığım renk olan Gri 'nin bir tonuyla bugün sizlerleyim.

Rengi tam tanımlayamasamda, hafif yeşilimsi bi tonu olduğundan 'küf grisi' dedim. Uzun/kısa her tırnağa yakışacağını düşüdüğüm renklerden biri Gri. Her renk kıyafetle de yakıştırdığımdan favori oje renklerimden.



Bu gri oje www.bornprettystore.com dan, Born pretty'nin kendi ojelerinden. Sitede bir çok marka var ama kendi ojeleri daha bi ilgimi çekiyor benim.

Neyse ojem Grey Series 'Grey Fog' isimli, BPR-008 numaralı ojesi.
#40158 ID koduylada bulabilirsiniz..

Paypal kullanıcısı değilseniz, aliexpress üzerinden de satışları yapılıyor, kredi kartıyla alışveriş yapabilirsiniz. 




Ve bu ojemi de bordo geçişle renklendirdim. Ombre süngerimle yaptım ama bulaşık süngeri ya da makyaj süngeriyle de aynı işlem yapabilirsiniz.
Süngerin üzerine üst üste ojeleri sürüp tırnağa aktarabilirsiniz. Bir çok defa yazdım ama yazımı ilk kez okuyanlar için tekrarlamış olayım..

Mutlu ve renkli günler, öpücükler...


3 yorum: