2 Ekim 2017 Pazartesi

Beauty Big Bang Nails Chrome Pigment - KROM TOZU

(Gold Mirror Effect Nail Powder Magic Glitter Aluminum Flakes Chrome Pigment) SKU: J2430-GD


Selam çiçekler. 
Tırnaklarda metalik efektleri ve ayna görünümü çok popüler ve baya da ilgi çekici.
Sizlerde seviyorsanız, krom tozlarını denemelisiniz.


Ürün toz halinde. içinden bir de fırçası çıkıyor. Fırça yardımıyla ojenizin üzerine sürüyorsunuz. İster böyle parçacıklı görünüm verin, ister komple uygulayın ve daha ayna görünümü elde edin.

Ama mutlaka üzerine top coat kullanın. Soyulmaması içi parlatıcı cila uygulamanız lazım. UV felan değil. Yani en azından ben kullanmadım ve böyle oldu. 
Kalıcılığını test etmek için ben top coat bile kullanmadım. Parçacıklı görünüm olduğundan soyulmalar rahatsız etmedi. Tam, yani tüm tırnağa uygulama yapmış olsaydım üzerine cila mutlaka gerekirdi.
Bir de altına koyu renk ojeyle kendini daha çok belli ediyor. Denerseniz koyu renk hatta siyah oje ile deneyin enfes olur.

Yukarıdaki başlıkta ürünün tam adını ve kodunu belirttim. www.beautybigbang.com üzerinden alıveriş yapabilirsiniz.
%10 indirim için 'NAR10' kodunu kullanabilirsiniz.

Mutlu ve Parlak günler..

1 yorum: