3 Ekim 2017 Salı

Nude Oje - Pretty by Flormar '004 Pure Nude' - (Bim Ganimeti)


Selam çiçekler.
Flormarın serisi Pretty yenilendi ve bomba gibi aramızda. Açıkçası diğer ürünlerini sadece yorumlarda okudum ama çok sevilmiş. Ben de ojelerini merak ettim.

Bim indiriminde yakalamıştım ve ilk olarak bu nude rengi denemek istedim.



Oje; ismi gibi pure yani çok doğal bir Nude. Tırnakta var yok arası. Kurtarıcı bir renk. 
Sürmekten asla sıkılmayacağım ve asla yaz/kış gibi mevsimi olmayan, her mevsim favori olabilecek bir renk
Sürümünü ve fırça yapısını çok sevdim. Pigmentasyonu ve yoğunluğu da ortanın üzerinde. Tek kalın katta kapatıcı. 
Açık, doğal bir renk olduğundan kalıcılığı çok çok iyi. Günlerce tırnağımda kaldı, soyulma ve açılma olmadı.

Buna bayıldım ve ilk fırsatta diğer renklerini de deneyip paylaşırım sizlerle. 

Bakımlı ve Güzel günler..



2 yorum:

  1. Çok güzel bir rengi var

    YanıtlaSil
  2. rengi çok güzelmiş ben daha deneyemedim bunları ve BİM'e de gidemedim..

    YanıtlaSil