18 Ekim 2017 Çarşamba

Calendula Soap - Aynısefa Sabunu -Farmasi


Merhaba Nar çiçekleri....

Aynısefa yağını bilmeyen kalmasın.
Nem olarak yüksek nem veren ve yenileme özelliği olan bir yağ, aynı sefa yağı. Tırnak bakımında da bir kaç markanın kremini kullanmıştım ve mucize etkilerine şahit olmuştum. Farmasinin aynısefalı el kremini de çantamdan ayırmıyorum.

Ciddi anlamda kremlerini sevince, ciltteki etkilerini de merak ettim.
Günlük cilt temizliğinde, hep sabun kullanan biri olarak, Sabunundan başladım denemeye.

2 haftadır düzenli kullanıyorum. Ağır göz makyajı yapmadıysam; makyajımı sadece bu sabunla çıkarıyorum. Temizlemesi başarılı..

Herkesin bildiği gibi sabun, cildi kurutur, gerer ve rahatsız bir his bırakır. 
Yılladır bir çok sabun deneyen biri olarak söylüyorum, en yoğun nem içerdiğini iddia eden sabunlarda bile kurutma oluyor. 
Önemli olan bu kurutmanın en az olması.

Aynısefa özlü bu sabunda, bahsettiğim o kuruluk hissi baya az. Kuruluktan pul pul olmuşluğum var. Bu sabunu kullanırken asla pullanma olmadı.Yoğun nemlendirme vaad ediyor. zaten. İçeriğinde bulunan bileşenler sayesinde nemi hapsediyor..
 Hatta düzenli kullanımda da, ilk günden daha nemli hissediyorsunuz.
Yumuşacık ve taze görünüm veriyor. 


Ayrıca hassas ciltliyimdir, 2 haftalık kullanımda sivilce-kızarıklık gibi yan etkileri de olmadı. 

Vücut için de kullanıma uygunmuş, ben kullanmadım ama banyo sabunu olarak da kullanılabilir.
Harika ötesinde kokusu var. Böyle bir kokuda parfüm bulsam kesin alırım öyle güzel kokuyor.
...

Farmasinin bu 'Aynısefa Yağı' serisi tam kuru ciltler için. 
El kremi ve balsamını kullanmıştım. Şimdi sabunu da geçer not aldı. Yüz kremi ve yağını da sonraki siparişlerime eklemeyi düşünüyorum.




Farmasi ürünlerine ben Instagramdan @farmasikadinca sayesinde ulaştım. Ve üye oldum indiriimli kendim alıyorum. 
Sizde almak isterseniz iletişime geçeblirsiniz.

Benim gibi üye olup, indirimli almak isterseniz de bu linkten form doldurup üye olabilirsiniz. http://www.farmasikatalogu.com/farmasi-uyelik .

Sağlıklı ve bakımlı günler bebekler..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder