10 Aralık 2018 Pazartesi

Sephora Into the Stars Palette - Yeni Yıla Özel Makyaj Paleti - 2018



Selam Hepinizee.

Bugün Sephora'larda yeni yıl öze gelen makyaj paletinden bahsedeceğim.

Her sene farklı bir konsept belirleniyor ve ona göre paletin ambalajı  ve içeriği seçiliyor.
Bendeki 2018 e girerken satışa sunulan 'pırlanta' lı olan palet.

-Kapağında mini bir ayna ve iki yanında makyaj tüyoları var.
Yüzdeki kusurlar için renk düzenleyici (color corrector) kullanımı ve far sürerken ki aşamalardan bahsedilmiş.

- Orta en üst kısımda 60 adet far var.
Küçük pırlanta şekilli bu farlar açık renkten koyu renklere göre sıralanmış ve hem mat hem ışıltılı renkler var. Pigmenterine çok yoğun diyemem ama sizi götürecek kadar da iyiler bence.

- Sola açılan kısımdan 20 adet far daha çıkıyor.
Bunlar da canlı renklerde, sarı, pemb,e turuncu, mor ve mavilerden oluşuyor. Pigmentleri bi tık daha hafif bunların.


- 3 adet Bronzer ve 2 Adet highlighter  var.
Bir aşağıdaki kısımdan açık tonlarda 3 bronzer ve 1sıcak 1 soğuk tonlrda ışıltılı/simli highlighter çıkıyor. Bronzerların rengi daha koyu olabilirmiş, ve highlighterlar da günlük kullanım için gayet uygun.


- 5 adet allık;
Sol bölmenin en alt kısmında bir tanesi klasik diğerleri ışıltılı 5 allık var.
Pigmentasyonlarını ben çok sevdim. Ama yoğun allık sevenler hoşlanmayabilirler.  Ben pek belirgi allık kullanamadığım için belli belirsiz bir tatlılık bırakıyorlar. Hatta hepsini fırçaya karıştırarak kullanıyorum en doğal tonu öyle yakalıyorum.


- 20 adet LipGloss var.
Sağa doğru açılan ilk kısımda ise 20 adet gloss çıkıyor.
bu kısma mat rujlardan da eklenebilirmiş. Ve rujların pigmentleri çok az. Ruj olarak değil ama bi rujun üzerine gloss olarak kullanılabilirler.



-10 eyeliner ve 5 kaş farı da var.
Sağ bölmenin orta kısmında eyelinerlar ve kaş farları yer alıyor.
5 tonda kaş karı var.
Eyelinerlar ise siyah, lacivert ve parlement mavi şeklinde klasik tonda, diğerleri (4 kahve ton,mavi,yeşil,mor) ışıltılı eyelinerlar.
Kalıcılıklarını test edemedim ama orta segmentlerde diyebilirim.


- 5 adet color corrector;
Ve son olarak sağ kısmın en altında ise yüzdeki renk eşitizliğini kapatmak için 5 adet corrector var.
(Sarı, turuncu, pembe, mor, yeşil)



Paketin içinden yeniyıl temalı stickerlar da çıkmıştı ama bulamadım.

Sephora her sene bu tarz paletler çıkarıyor.
Pigmentasyon ve performans olarak çok iddialı olmasalar da bence fiyatları çok uygun oluyor. 
bunun yanış hatırlamıyorsam 199tl gibi bir fiyatı vardı.

Özellikle nişan bohçaları ya da yeni evlenecekler böyle setleri çeyizlerine oyarlar ya. Bence yurtdışından getirtmektense ya da içinde ne olduğunu bilmediğiniz şeylere para vermektense; bu seti düşünebilirsiniz.

Umarım faydalı olmuştur. hepinizi öpüyorum .
Güzellikle kalın.





1 yorum:

  1. güzel görünüyor ama hiç bana göre değil çok teferruatlı ve yanımda taşımam da imkansız.. ama makjözler için süper bence..

    YanıtlaSil