24 Ekim 2018 Çarşamba

ISANA -Aktif Kömürlü Kağıt Maske


Selamlar bebekler,
Bugün size Rossmann'larda bulabileceğiniz, uygun fiyatlı bir cilt bakım maskesi göstereceğim.

Son zamanlarda aktif kömürlü; peeling, jel ve maskeler bayağı popüler oldu.
Ben de bir Rossmann indiriminde bu kağıt maskeyi denemek istedim, bir kaç tane aldım.
Malumunuz tek denemeyle yorumlanamıyor, yorumlansa da pek sağlıklı geri dönüş alamıyoruz.

Neyse gelelim maskeye;
Maske fotoğrafta gördüğünüz üzere siyah. Genelde beyaz/şeffaf kağıt maskeler denemiştim, rengi ilgimi çekti.
İçindeki sıvısı da grimsi bir tonda.
Yağı his ve yapışkanlık asla bırakmıyor.
Kokusu yok gibi birşey, 
Siyah çay, kara kavak özü, siyah frenk üzümü, yaban mersini içeriyor.

Cildi temizlemeyi, beslemeyi, yoğun nemlendirmeyi, dış etkenlere karşı korumayı, tahrişten kaynaklı kızarıklıkları azaltmayı vaadediyor.

Yoğun nem hariç bence vaadlerini yerine getirdi. 
Ambalajından çıkardığım maskeyi yüzüme yerleştirip 15 dk bekliyorum, ama 15 dk dolar dolmaz, cildim maskedeki tüm sıvıyı emiyor ve maske kuruyup yüzümden düşüyor.

(15-20 dk bekleyin ve sonrasında maskeden kalan kalıntıları ılık suyla yıkayın yazıyor ama kalıntı kalmadığı için yıkamadım yüzümü).

İlk yaptığımda cildimin çok kuruduğunu düşündüm ama sanırım cildimden değil, içindeki sıvıdan.

Ama çabuk kuruması etkisinden bir şey kaybettirmedi. Maskeyi  birkaç kullanımdan sonra cildimde ki pürüzsüzlüğü ve temizliği hissettim.

Tüm cilt tipleri için uygun bir maske,  ama normal- yağlı- karma ciltlerin daha çok seveceğini düşünüyorum. Yoğun nem vermiyor çok kuru ciltlerin beklentisini karşılamayabilir .




İçerğini de buraya ekliyorum, vegan bir ürün olduğunu da belirtiyorum.
Bu ürünü ve tüm ISANA ürünlerine Rossmann'lardan ulaşabilirsniz.
 Maskeyi 5-6 tl ye falan almıştım. Genel olarak da uygun fiyatlı bir marka.

Teşekkürler okuduğunuz için.
Blog sayfamı takibe alırsanız çok sevinirim, Instagram dan da @ezgicenar kullanıcı adıyla beni bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder