6 Kasım 2018 Salı

Pastel Pure 607 - Pembe nude oje


Selaaam kızlarım,
Nude oje denilince hangimizin içi gitmez bilmiyorum. Her ne kadar renk sevilse de nude ojenin yeri apayrı.
Benim için de öyle.
O yüzden önüme nude ojeler çıkınca kendime engel olamıyorum.
Ve öyle ki, nude ayrı bir dünya, aynı gbi olsalar da hepsi o kadar farklı ki.
Bugünün nude ojesi pastel markasının yeni çıkardığı 'pure' serisinden 607.



Yakından bakıldığında içinde minik parıltıları olan bir oje.
Ama sürüldüğünde pek de beli olmuyor.
Pastel'in bir çok ojesinde yaşamışımdır bu durumu. Parıltılı simli bir oje gibi ama sürüldüğünde asla belli olmaz.
Neyse, yapısı ve kıvamı yoğun.
İçindeki simler mi yoğunlaştırıyor, bilmiyorum ama yoğun olmasını sevmiyorum.
Çabuk kurumuyor.
İki kat uyguladım.
Kat aralarında da bekleme süresini kısa tutarsanız alt kat kurumuyor ve ojeniz bir yere değdiği anda mahvolmuş oluyor.


Kuruma problemi dışında ojeye diyecek lafım yok.
Rengi, tonu aşık olmalık.

Bu ojeye Rossmann, Watsons, Gratis, EveShop başta olmak üzere bir çok kozmetik shopta, parfümerilerde bulabilirsiniz.
Ben aldığımda fiyatı 4,30 du.

Ekonomi ile mücadele indirimi(!)'nde fiyatı ne oldu bilmiyorum ama yüksek ihtimal ya aynıdır ya da artmıştır.


Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Beni, ojelerimi ve paylaşımlarımı Instagram üzerinden takip etmek isterseniz @ezgicenar kullanıcı adıyla aratabilir, takip edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder