16 Kasım 2018 Cuma

Kuru Şampuan - Procsin Kuru şampuanları -


Selam herkesee.

Soğuk bir kasım ayına girdik. Önümüz kış.
Kış aylarında duş almak yaz aylarındaki gibi keyifli olmuyor.
Bir de yağlı ciltliyseniz ve her gün saç yıkamazsanız gerekiyorsa, duş almak eziyet olabiliyor.
Tam da böyle ünlerde kuru şampuanlar imdada yetişiyorlar.

Ben kuru cilt ve saçlara sahip olduğum için pek ihtiyaç duymamıştım ama deneyince benim gibilerin bile hayatını kolaylaştırdığını gördüm.

Saç diplerini canlandırıp hacim vermek için kullanıyorum ben. Ayrıca mis gibi kokuyorlar.

Azıcık da olsa saçlarımın yağlandığını hissedince, şampuan kutusunu iyice çalkalayıp 25-30 cm uzaktan saç diplerimi ayıra ayıra sıkıyorum.
Masaj yaparak tüm saç diplerime pudraların yayılmasını sağlıyorum.
Saçlarımın yağlılığı fazlaysa bir dk öyle bekliyorum.
Sonrasında saç diplerimden pudraları tarayarak ya da elimle çırparak temizliyorum.

Daha önce procsinden başka kuru şampuan denemediğim için diğer markalarla kıyaslayamıyorum, ama duyduklarıma göre beyaz kalıntılar kalıyor ve gitmiyomuş.
İlk başta evet saç diplerim bembeyaz oldu ama çırptığımda kalmadı.
Hafif bi küllü görüntü oldu bende, açık renk saçlarım olduğu için asla rahatsız olmadım. 
Procsinin üç kuru şampuanını da denedim, o küllüleşme xxl volume olanda en çok oldu. En az pudralanma ise color protection da oldu.



COLOR PROTECTION - Boyalı ve Yıpranmış saçlar için Kuru Şampuan.



Çok güzel kokuyor, Fresh temiz ve hafif kokuyor.
Boyalı saçların rengini bozmadan, uzun süre koruma sağlıyor, İçlerinde en az beyaz kalıntı bırakanı sanırım bu. Çok yağlı ise saçlarınız bu yeterli gelmeyebilir.

AQUA FRESH - Sönük ve Enerjisini Yitirmiş saçlar için Kuru Şampuan



Kremsi, hoş bir kokusu var. 
Saçlardaki yağlı görüntüyü azaltarak, canlı ve enerjik görünmesini sağlar. Saçları temizler ve hafifletir.
Koku olarak da etki ve beyaz kalıntı bırakma olarak da diğer ikisinin ortası bence bu.
Ne color serisi gibi etkisi ve kokusu hafif, ne de xxl volume gibi yoğun koku ve etkiye sahip.

XXL VOLUME -  Canlılığını ve Hacmini Kaybetmiş Saçlar için Kuru Şampuan


İçlerinde en yoğun kokulu ve yoğun etkili bence bu.
Bu bile öyle rahatsız edici beyazlık bırakıyor ama. 
 Saçların daha hacimli ve canlı görünmesine yardımcı oluyor. Yağlı ve sönük görüntüyü azaltıyor.
Volume veriyor.
Koku olarak da diğerlerine göre ağır biraz. jagler parfüm gibi.


Genel olrak üçünün de etkilerini ve kokularını sevdim. 

Siz kuru şampuan denediniz mi? Hngilerini sevdiniz?






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder