15 Ekim 2018 Pazartesi

Bemix-Evigen-Bepanthen Mucizesi. Saç bakımı


Saçlarının kırılmasından, yavaş uzamasından ve mat olmasından şikayet edenleri buraya alayım.

Bakımımızın temelinde  BEMİKS, EVİGEN, BEPANTHEN ampüller var.

(Bu ampülleri; Eczanelerden kolaylıkla bulabilirsiniz. Paketlerden 5'er tane çıkıyor. Ve uygun fiyatlılar, fiyat olarak endişeniz olmasın.)

Bemiks; Saçın kırılmasını önleyerek daha güçlü olmasını sağlar.
Evigen; Saç derisini güçlendirir ve saç köklerinin sağlıkla uzamasına yardımcı olur.
Bepanthen; Saç tellerinin ve saç derisinin sorunlarını çözer, saç derisini güçlendirir, saçın sağlıklı gelişimini destekler.

Bu kapsülleri  kullanarak iki türlü bakım yapabilirsiniz.

İlk olarak her ampülden 1 tane 750ml şampuanınızın içine koyabilirsiniz.
Yalnız karışım sonrasında ve her kullanımdan önce iyice çalkalamalısınız.
Bir de şampuanızın kıvamını sıvılaştırabilir, bu gayet normal.
Ve vücudunuzda tüylenmeye sebep olmaması için de başınızı öne eğerek yıkayın derim.
Ne olur ne olmaz diye ben öyle yapıyorum.

İkinci olarak da haftalık ya da 10 günde bir uygulayabileceğiniz bir kür  yapabilirsiniz.
Kür için ampullerin dışında, saçınıza iyi gelebilecek herhangi bir yağ da olmalı.
Zeytinyağı, badem yağı, argan yağı, kantaron yağı olabilir.
Dilerseniz yağ karışımı yapın dilerseniz yalnız birini kullanın.
4 yemek kaşığı kantaron yağına 1'er adet ampullerden kırıyorum ben.
Yağ miktarı saç uzunluğuna göre artırılıp azaltılabilir.
Kullandığınız yağların da mümkün olduğunca doğal olmasına özen gösterin.
Hazırladığınız bu karışımı saçınızın tamamına sürüp, en az 1 saat bekletmelisiniz. 
Saç diplerinize masaj yaparak uygularsanız daha etkili olur. Masaj saç derisine çok iyi gelir.
Akşamdan sürüp iyice sarıp sabaha da yıkayabilirsiniz, ne kadar çok kalabilirse o kadar iyi.
Streçle sararak saçın sıcak kalmasını ve ısıyla beraber yağların saça daha iyi işlemesini sağlayabilirsiniz.
Yıkama esnasında da ıslatmadan önce şampuanlıyorum ve sonrasında ıslatarak bir kez daha şampuanlıyorum.
Saçlarım kuru olduğu için bu yeterli geliyor, yağ saçımdan arınmış oluyor.

Bu bakımı düzenli olarak yaptığınızda saçlarınızdaki farkı göreceksiniz.
Daha hızlı uzayan, daha az dökülen ve daha parlak saçlar.
Hatta yeni saç oluşumunu destekledikleri için, saçlarınızda gürleşme bile olabilir.

Umarım denersiniz ve en kısa zamanda faydasını görürsünüz.
Sağlıklı ve bakımlı günler :)

1 yorum:

  1. bir ara şampuanıma koyuyordum ben bunları iyi gelmişti yeniden yapayım ...

    YanıtlaSil