11 Ekim 2018 Perşembe

Geçici El Dövmesi - Mandala Tattoo




Selaaam  Nar tanelerim,
Bugün günlerden 'tattoo day'.
Yakın takipçilerim dövmeyi ne kadar çok sevdiğimi bilirler. Özellikle yaz aylarında renkli takılar, hal hallar, kolyelerle beraber dövmeleri de çıkarırım :)
Takıp takıştırmayı da mistik, antik görünümleri de severim oldum olası. 

Havuz kenarında, plajda inanılmaz havalı geliyor bana.

El bilekleri ve ayak bilekleri favorilerimden ama, bugün el üstü bir mandala dövme denedim.
Su transferli bu dövmeleri uygulamak çok kolay.
Paketi açınca önce şeffaf jelatinden ayırıyorsunuz ve deseni transfer etmek istediğiniz yere bastırıp, arka tarafını biraz su ile ıslıyorsunuz.
Tıpkı çocukluğumuzda sakızdan çıkan dövmeler gibi.

Bu dövmelerin kalıcılığı ise en az elde.
Daha çok hareket ettiği ve suyla tema ettiği için eldeki dövmelerin ömrü bazen 24 saat bile olmuyor.
Ama vücutta daha kalıcı. (1 haftaya kadar kalabilir, duş alsanız bile geçmiyor)

Bir de dövme uygulamadan önce, uygulanacak bölgenin temiz ve kuru olmasına dikkat edin. Benim elimin üzeri biraz kremliydi o yüzden zorlandım ve bir kaç saat sonra bozuldu.


Ve son olarak da bu tarz dövmeleri nereden alabileceğinizi söyleyeyim.
ben newobsessions dan aldım. Linkini de ekleyeceğim.
Ama gratis, watsons gibi kozmetik shoplarda ve bir çok bijuteride de satışları vardı.
Oradakler aynı marka mı bilemem ama koton da benim aldığım markanın tattooları var. Oaya da bakabilirsiniz.

Almak isteyenler için de işte link ;

Okuyan herkese teşekkürler. Blogumu takip edip +1 lemeyi unutmazsanız seviniim.

Beni instagramdan @ezgicenar olarak takip edebilirsiniz.

Öpüldünüüüüüz :)


1 yorum:

  1. çook güzel olmuş ben de Kadıköy'de görmüştüm böyle dövmeler gidip yeniden bakmam lazım ama...

    YanıtlaSil