7 Ekim 2018 Pazar

Sonbahar çiçekleri Nailartı -


Herkese yeniden selam.
Henüz ağustosun sonlarında olsak da, ağaçlar yapraklarını dökmeye başladı ve ben de çatır sıcak b memleket olan adanalı olduğum için, istanbul'da hafif bir rüzgar esse sonbahar gelmiş gibi hissediyorum.

O yüzden sonbahar bana erken geldi ve hemen elim koyu renklere gitti.


Flormarın full color serisinden fc26 numaralı yeşil ojesini ve pastel markasının 255 numaralı taba rengi ojesini tercih ettim.
Üzerine ince uçlu bir fırça yardımıyla beyaz oje ile çiçekleri çizdi. genelde beş yapraklı yaptım, yıldız gibi düşünebilirsiniz.
Sonra yeşlin bi açık tonuyla ya da koyu yeşille beyazı karıştırarak yaprak rengi elde edebilirsiniz. Ben beyazla karıştırmayı tercih ettim.
Çiçeklerin ortalarına da yine taba rengiyle noktacıklar koydurdum ve bitti.

Desenli ojeleri ben mat daha çok sevdiğim için farmasi markasının matlaştırıcı cilasıyla da hepsini matlaştırdım.

Mat ya da parlak nasıl kullanmak isterseniz size kalmış :)


Nailart daha önce yapmamışsanız youtube dan yapım videolarını izleyebilirsiniz, ya da yaptıkça zaten eliniz alışır ve kendinizden beklemediğini desenler yapabilirsiniz :)

Günün ojesi bu şekilde.
Herkese neşeli günler :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder