26 Mayıs 2017 Cuma

Golden Rose Color Expert Serisi - 08-25-36-95-43-115


Golden Rose markası son zamanlarda kendini epeyce geliştirdi. Özellikle ojelerindeki gelişime ben bayıldım.  Bir çok seri çıktı ve hepsi birbirinden güzel.
Bu Color Expert serisi adından anlaşılacağı gibi renk uzmanı. Pigmentasyonu oldukça başarılı. Baskı ojesi deneyip rengi çıkaramayanlar bu seriyi deneyebilirler. 

Şimdi birde bu ojelerin sırayla görünümüne swatchına bakalım.

08 Pudra pembe

08 üzerine 25 numarayla Sevgililer günü nailartı

Taban ojesi 25 numara. Üzerindeki taşları instagramdan @ojeli_hayat hesabından aldım.

36 siyaha yakın bir bordo

36 üzerine tırnak taşları ve havyar tozu

95 tatlı mor

95üzerine siyahla şeritler çektim ve yine golden rose markasının glitter ojesiyle efekt verdim.

43 Açık mavi

43 üzerine su transferli kar tanesi sticker ekledim. karlı kış nailartı

ve son olarak favorim 115. Nasıl güzel bi gri bu.

Tüm bu ojelerimi ve daha fazlasını instagramdan @ezgicenar adıyla bulabilirsiniz. 

Nar tanelerime sevgiler.


2 yorum: