20 Mayıs 2017 Cumartesi

Dr.C.Tuna Tea Tree SOS Serum - Sivilce ve Leke tedavisi


Selam Nar Tanelerii.
Bu defa farklı bir görselle karşınızdayım. Lütfen tipime değil lekelerime bakın. (Yanağımdaki bene de takılıp izi geçmemiş demeyin olurmu😁)

Farmasinin bu çay ağacı serumunu, çok görmüştüm ve merak ettim. Son zamanlarda ciddi sivilce ve leke sorunu yaşıyorum. 
Sivilcelerim deri altından çıkıyor ve ağrısını geçtim, iyileşmiyor ve izi kalıyordu. 
Hemen farmasinin bu serumuna başladım. 
Her akşam yaptığım gibi yüzümü yıkayıp, normal kremleyip ardından kulak çöpüne serumu damlatıp lekelerime lokal olarak uyguladım. Sabah uyanınca yüzümü yıkadım.
Kuru ciltli olduğum için sadece sivilceli bölgelere uyguladım. 
12 günlük sonuç bu şekilde. Yeni izlerde daha etkili tabii ki. Eski izler yer ettiği için sanırım biraz daha zaman istiyor. 
İki fotoyu yanyana koyunca bende şaşırdım ve ne kadar mal gibi çıksamda paylaşmak istedim.


Ürün adındanda anlaşılacağı üzere yağ kıvamlı, keskin ağaç kokusu var. 10ml'lik küçük şişede ama damla damla kullanıldığı için uzun süre kullanılır diye düşünüyorum.


İçeriğini bilmek isteyenler bakabilirler. 

Birde bu ürünü vücudun bi bölgesinde denemeden kullanmayın. Bende bi reaksiyona yol açmadı ama cildinizin hassasiyeti varmı deneyin sonra kullanmaya başlayın. Hamilelerin ve hormon tedavisi görenlerin de doktorlarına başvurmalarında fayda var ..

Neyse ben yaraları geç iyileşen biri olarak 12günde böyle bir yol katettim ve mutluyum. Düzenli kullanmaya devam edeceğim.

Bu ürüne instagram üzerinden @farmasikadinca hesabından temin edebilirsiniz.

1 yorum: