23 Mayıs 2017 Salı

Farmasi SkinTrends Revitalizing Tonic - Canlandırıcı Tonik



Nar tanelerimmm. Bugün farmasinin skintrends serisinin normal ciltler için olan toniğine bakalım. 
Biliyoruz ki makyaj yapanların tonik kullanması Allahın emri gibi bişey. Yüzümüzü ne kadar makyajdan arındırsak da kalıntıları kalıyor. Cildimiz yıpranıyor ve gözeneklerimiz de büyüyor. 

Bu zamana kadar güneş kremi ve pudra kullanırdım ve ciddi bir temizlik ihtiyacım olmadı. Gülsuyu ile tonik ihtiyacımı karşıladım. Ama artık bb cc ve fondotenlere yavaş yavaş cildimin bi tonik ihtiyacı oldu.
Hemen farmasinin bu toniğini denemek istedim. 
Çok uzun süre olmadı kullanalı ama sevdim diyebilirim.
Vaadleri, cildi makyajdan ve kirden arındırmak, gözeneklerin görünümünü hafifletmek, cilt tonunu eşitlemek ve canlandırıp aydınlatmak.

Tabi bu sonuçlardan emin olana kadar uzun süre ve devamlı kullanmalıyım.
Sonuç olarak yorumlamam gerekirse, çok kuru cildimi kurutmadı, cildimi hakikaten temizledi, gözeneklere bişey diyemem çünkü çok aşırı gözenek sorunum yok ama cildime parlaklık verdi.

Peki ben bu ürünü nasıl kullanıyorum.
Her sabah yüzümü yıkayıp makyaj pamuklarıyla az tonikleyip nemlendirici uyguluyorum.(Göz çevresine uygulamayın asla)
Her akşam da makyajımı çıkarıp yine makyaj pamuklarıyla tonikleyip, nemlendiriyorum.
Yani anlayacağınız günde iki kere kullanıyorum. 
Ve banyo sonrası gözenekler açılmışken uygulamak bence en etkilisi. Temizlenmiş ve genişlemiş gözenekleri toniklemek, gözeneklerin sıkılaşma süresini hızlandırıyor ve toniğin etkisi iki katına çıkıyor.


Ürün içeriğine ve talimatlarını merak edebilirsiniz diye de bu fotiyi buraya ekledim.

Ben farmasi ürünlerine instagramdan @farmasikadinca hesabından ulaşıyorum. Sizlerde @farmasikadinca hesabından temin edip kullanabilirsiniz.

Youtube kanalı için de https://www.youtube.com/channel/UCfnEGRqLsjPT2QxJt0jR9fA linklerine bakabilirsiniz.
Hepinizi kocaman öptüm, parlak ve sağlıklı günler😘

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder