29 Temmuz 2017 Cumartesi

Dünya Ruj Günü - Farmasi Zen 01


Dünya Ruj Günü 29Temmuz.
Ve ben de bi ruj paylaşımı yapayım istedim.

Farmasi en güvendiğim markalardan, o yüzden rujlar da ayrı bi çekici geliyor. Dudak sonuçta istemesek de yeniyor sürdüklerimiz. O yüzden içerik olarak bilmediğiniz rujlardan özellikle uzak durun bence.

Farmasinin meşhur Zen serisini ilk defa deniyorum. Bir ilk de ilk defa kahve-nude bir renk denedim. .

Açık tenli olduğumdan mı neden hep bi ön yargılıydım nude renklere. Soluk ve cansız görünürüm diye. Ama yanılmışım, bu renk öyle doğal hissettirdi ki. 
Sürümü, yumuşak ve rahat.
Kalıcılığı uzun değil, her yemekte tazelenmesi gerekebilir. 
Doğal görünümlü, ne mat ne parlak fresh bi duruşu var.
Mis gibi kokuyor. 
01 numara sütlü kahve rengi. 
.
Hayvan dostu farmasiler için; @farmasikadinca dan alabilirsiniz. Kendiniz üye olup indirimli almak isterseniz de http://www.farmasikatalogu.com/
 Linkine tıklayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder