10 Temmuz 2017 Pazartesi

Farmasi 4lü fırça seti incelemesi

Selam Nar çiçeklerim.
Bu ayki farmasi siparişimde çok merak ettiğim fırça setini aldım.  Makyajla çok aram yoktur, bilen bilir. Beni temel parçalar idare eder.
Parça parça fırçalarımdan sıkılmıştım ve aliexpress gibi yurtdışı siparişlerine de güvenim yok açıkçası. 
Kimisi çok memnun, kimisi değil. Riske girmek istemedim ve bir an önce elime ulaşsınlar istedim.
Hem Crueltyfree, hayvan dostu marka hemde güvenilir diye farmasiden yana kullandım oyumu.
Tahminimden daha yumuşaklar, ve henüz dökülme olmadı. İçim öyle rahat etti ki. Diğer fırçalarında şimdi gözüm 😄.
Neyse sete gelecek olursak 4adet fırça ve çantası birlikte geliyor.
Soldan sağa sıralayayım.

En baştakini pudra için kullanıyorum, allık da olabilir. 

İkinciyi fondöten içib kullanıyorum. Önce fırçayla yayıp en son makyaj süngeriyle doğal bitiş olsun diye üzerinden geçiyorum hep😉.

Üçüncü far karıştırma fırçası. Ben parmakla farın daha doğal durduğunu düşünürdüm. Adana sıcağında o farı parmakla düzgün sürebilen varsa, ayakta alkışlanmalı. Fırça kolaylıkmış yahu. Birkaç renk kullanacağımda özellikle geçişler yumuşak oluyor.

Sonuncusu ise açılı fırça. Kaş için kullanıyorum bunu da. Kaş farları kullanıyorsanız, içinden çıkan kendi fırçaları evet iş görüyor, ama birde bunu  deneyin. Kıl yapısından olsa gerek ne doğal duruyor. Bir kaç hamleyle farı tüm kaşa doğal ve homojen biçimde dağıtıyor. 

Ben 4ündende memnun kaldım. Fırçaların çantasının olması da benim gibi seyahat edenler için kurtarıcı resmen. 

Fırça setlerinin pembe ve leoparlısı da vardı ben siyah istedim. Dilerseniz onlara da bakabilirsiniz.

Fiyat bilgisi için buraya bıraktığım linkteki hesapla iletişime geçebilirsiniz..
@farmasikadinca (instagram)

Üye olup indirimli almak isteyenler için de link bırakıyorum.


Mutlu günleer 😚😚

1 yorum: