2 Ağustos 2017 Çarşamba

Farmasi 'Happy Me' Oje Serisi

 Selaam oje sever nar taneciklerim.
Tam da geçen sene Farmasi mini serisiyle bi kolaj yapmıştım. 
Artık gelenek olacak sanırım.
Neyse gelelelim farmasi ojelere ❤

İçeriği için farmasi benim ilk tercih ettiğim markalardan.

Hem ürün kalitesi, hemde uygun fiyatlı, helal üretim olduğundan nerdeyse herşeyim farmasi markasıyla doldu.

E tabi ki ojelerini de hep denemeliyim 😍
Daha önce farmasi ojeleri denemiştim. Happy me' serisi sınırlı sayıda özel üretim. Fiyatı da 2,99₺bişeydi sanırım. Çok uygun.  Mutlaka denenmeli diye düşündüm.❤
Seri de 10 oje var. Fotoğrafta olmayan 10 numara bordo.
Kalın fırça yapısına ve yoğun pigmentlere sahip. Tek katta ya da iki katta tamamen opak görünüm veriyor. Hepsi düz ojeler, simli ya da sedefli görünüm yok.
En güzeli çabuk kuruması. 10. Parmağa sürdüğümde ilk sürdüklerim kurumuştu bile.
Yaz koşturmacasında , sür çık ojesi 😍


01 tatlış şeker bi barbie pembesi.

02- Tam yaz mavisi. 

03-mint mi derler su yeşilimi derler, tam yaz rengi bu da.

04- En iddialı en neon renk 😍 Çarpıcı bi pembe.

05- Violet, menekşe moru çok sevdiğim renklerden.

06- Sütlü kahve, her mevsim favori renk.

07- Narçiçeği pembe arası bi renk. Ne turuncu ne pembe. Kamerada rengini yakalamakta en zorlandığım renk . 

08- Tertemiz misler gibi rose nude.

09- Kırmızı olsun 5kuruş fazla olsun ojesi. Capcanlı bi kırmızı.

Farmasi ojeleri ben  Instagram üzerinden farmasikadinca hesabından temin ediyorum. Dilerseniz iletişime geçip alabilirsiniz, kendiniz üye olup indirimli alabilirsiniz. İlgili linki ekliyorum http://www.farmasikatalogu.com/



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder