10 Temmuz 2017 Pazartesi

Avon Perfectly Mat Ruj - PURE PINK


Yaz Ruju sizlerle 😚

Avon'un, kuruluk hissine meydan okuyan mat ruj serisi.
Tamamen nemli his veren ama mat görünümlü bir ruj arıyorsanız Avonun bu serisini tek geçerim.
Likit mat rujlar olsun, normal mat rujlar olsun, kalemler olsun, hiçbirinde bu kadar nemli his veren denemedim ben.
Renk olarak da soluk gösterebilen bi açıklıkta değil bu pembe. Bu kadar açık ruj kullanmam sarışın olduğum için ama bu ton o konuda da beni yanılttı. Soluk göstermedi, aksine canlı ve fresh bi hava kattı.
Keşke swatchını silmeseydim buraya eklerdim.

Neyse seri pigment olarak da, kuruluk hissi vermemesi olarak da oldukça başarılı. 
Ben sevdim, ve elim sık sık bu ruja gidiyor bu yaz bitiririm ben bunu 😚😚😚

Canlı günler bebekler😚😚

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder