10 Temmuz 2017 Pazartesi

Avon Perfectly Mat Ruj - PURE PINK


Yaz Ruju sizlerle ­čśÜ

Avon'un, kuruluk hissine meydan okuyan mat ruj serisi.
Tamamen nemli his veren ama mat g├Âr├╝n├╝ml├╝ bir ruj ar─▒yorsan─▒z Avonun bu serisini tek ge├žerim.
Likit mat rujlar olsun, normal mat rujlar olsun, kalemler olsun, hi├žbirinde bu kadar nemli his veren denemedim ben.
Renk olarak da soluk g├Âsterebilen bi a├ž─▒kl─▒kta de─čil bu pembe. Bu kadar a├ž─▒k ruj kullanmam sar─▒┼č─▒n oldu─čum i├žin ama bu ton o konuda da beni yan─▒ltt─▒. Soluk g├Âstermedi, aksine canl─▒ ve fresh bi hava katt─▒.
Ke┼čke swatch─▒n─▒ silmeseydim buraya eklerdim.

Neyse seri pigment olarak da, kuruluk hissi vermemesi olarak da olduk├ža ba┼čar─▒l─▒. 
Ben sevdim, ve elim s─▒k s─▒k bu ruja gidiyor bu yaz bitiririm ben bunu ­čśÜ­čśÜ­čśÜ

Canl─▒ g├╝nler bebekler­čśÜ­čśÜ

Hi├ž yorum yok:

Yorum G├Ânder