27 Temmuz 2017 Perşembe

Soyulan ojeleri ve tırnak pulları ile Beauty Big Bang Deneyimim

@beautybigbangnail (SKU: J2449-4A) 38 numaralı su bazlı Soyulan ojesi.

Soyulan ojeleri, görmüş ya da duymuşsunuzdur mutlaka. 
Çubuk ya da cımbız yardımıyla tutulup, oje çıkarıcı kullanmaya gerek kalmadan kolayca çıkabilen latex tarzı ojelere, soyulan oje diyoruz.

Altına baz oje kullanmanıza gerek yok, 'healty polish' adı altındaki sağlıklı ojelerden. Sararma yapmıyor ve soyulabilir olduğundan, oje çukarıcı/asetonların zararlarından kurtarıyor. Tek kat uygularsanız soyulmuyor. Üç kat uyguladım ve daha kolay soyuldu. 

Üzerine ve altına hiç bi cila kullanmadım. Kalıcılığı, su bazlı olduğu için çok suya girip çıkarsanız uzun değil. Ama günlük el yüz yıkarkende çıkmıyor tab. 

Bilhassa çocuklara ve hamilelere kimyasal içeren ojeler kullanmamasını hep söylüyorum. Mümkün olduğunca Bu tarz sağlıklı cilalar tercih edin. 😚

@beautybigbangnail (SKU: J2449-10A) 116 numaralı su bazlı Soyulan ojesi.

Ve daha bir çok rengi var. İster tırnak kenarları için kullanın diğer ojelerin taşmasını önlemek için, ister bu şekilde normal oje şeklinde kullanın 


@beautybigbangnail SKU:J2104-1C (1mm) holografik tırnak pulları da böyle💙✨ 

Oje üzerine transparan cila uygulayıp pullardan döktüm. İsterseniz tek tek de yapıştırabilirsiniz. İstediğim görüntüden sonra tekrar transparan cila sürdüm.👌.

Simli ojeler kadar çıkması zor, o yüzden özel günler dışında kullanamam ben. Ama parıltıları yeter 😊.


👻 Ojeler 5$ sanırım TL olarak 18₺ 'ye geliyor.
Tırnak pulları ise 2$ yani 7₺' ye felan geliyor.

www.beautybigbang.com dan %10indirim için 'NAR10' kodunu kullanabilirsiniz. Dünya geneli ücretsiz kargo afişini gördüm. Bakmaya değer 😍 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder