10 Kasım 2016 Perşembe

Ten rengi ojeler: Yves Rocher 03 Beige Radieux - Flormar 456 Purr Cat

 Yves Rocher 03 Beige Radieux - 5ml


Son zamanlarda ten renginde ojeler daha popüler. Daha doğal ve temiz görünüm istiyor herkes. Her kıyafetle uyacak ama ojesiz olmayan, bakımlı tonlar tercih ediliyor. Ben bugün hem temiz hem ten renginde iki oje göstereceğim size. İlki Yves Rocher'ın 03 Beige Radieux . İçeriği doğal sağlıklı (ne kadar olabilirse) bir oje. Fotoğrafta da görüyorsunuz ne kadar soft bir oje değil mi? Ben çok seviyorum. Fiyat olarak 12.90 şuan sanırım, Ama şunu belirteyim pigmentasyonu çok iyi değil. 3 kat sürülmüş hali fotoğraftaki. Benim tırnak uçlarım koyu olduğundan kapatmakta zorlandım ama bunu french yaparken taban oje olarak kullanabilirsiniz. tek katta ince ama temiz bir görüntü elde edip ucunu koyu beyaz yapabilirsiniz.


Ben french pek sevmediğimden desen bantlarıyla şeker yapmıştım. Instagramdan @ojelik hesabından gelmişti. Taban ojesi olarak harika bir ton. Dediğim gibi de Sağlıklı bir marka.

Flormar 456 Purr Cat - 11ml



Buda ona muadil diyemem ama yakın bir tonda. Bir tık daha koyu ve pembemsi sanırım. Fiyatı 2.90'dı en son. Pigmentasyonu da daha yoğun. İki katta tamamen kapattı tırnağımın beyazını. Yaz Kış farketmeden çok severek kullandığım hem ucuz hem de daha yoğun bir oje. 



Kalıcılık açısından sanırım Yves Rocher daha kalıcı. Ama aradaki fark çok belli değil bence. Açık renk ojeler zaten çabuk bozulmuyor.


Nailart olarak da böyle kutlama tarzında bişeyler yaptım. Renkli ojelerle ince rastgele çizgiler çekip renkli tırnak taşlarıyla süsledim. İçimdeki çılgın partiler tırnağıma yansıyor hep :D 



Okuduğunuz için teşekkürler beni Instagramda takip edebilirsiniz @ezgicenar :)
Eğlenceli Günler 

3 yorum: