25 Kasım 2016 Cuma

LR Colors Nail Polish Remover Box - Oje Silici Kutu




Lr markasıyla ilk tanıştığım ürün bu oje silici kutu.
Lr'ı hep duyuyordum ve merak ediyordum. Instagramdan @aloeveradestek hesabından Yadigar hanım bana bu ürünü göndererek beni LR markasıyla tanıştırdı.

Önce kutunun içeriğinden bahsedeyim.
Aseton içermiyor, bunun yanı sıra içine tırnakları besleyen kayısı yağı bulunuyor. Kutunun içinde sünger var. Ortasında delik var ve o delikten parmağınızı geçiririp ileri geri sağa sola hareketlerle süngere sürten tırnaktaki oje siliniyor.
Bu tip kutuları ilk defa kullanmıyorum tabii ki.Sizler de bir çok kozmetikçilerde görüp denemişsinizdir.
Memnun kalanlar oldu mu, bilmiyorum ama ben çok da sevememiştim. Süngeri iyi değildi ya da asetonu iyi değildi.
Lr oje siliciyi sevdim. Süngeri çok sıkı. Parmağımı sokunca sünger oynamıyor böylece oje silinmesi daha çabuk oluyor. İçindeki sıvı da tırnaklarıma zarar vermedi, kurutmadı.

Biliyorsunuz ki ben tırnak sanatıyla uğraşıyorum. Ve oje sür sil çok zamanım gidiyor. O yüzden pamuğa silici döküp tek tek silmez bazen çok sinir bozuyor.
Pratiklik açısından çok iyi. Zamandan tasarruf diyebilirim.
Ayrıca tırnaklarımda uzun oluğu için hemen kuruyor. O yüzden her asetonu kullanamıyorum.
LR oje silici kutudan memnun kaldım. Ojelerimi kolayca ve tırnağıma zarar ermeden siliyorum.



Kutuya bakacak olursak, Kutunun kapağını açınca böyle bir koruma jelatini var. Ve sanırım en kötü özelliği bu oldu benim için. Çok sert çünkü. Açmakta cidden zorlandım. Dikiş için kullanılan sökücüyü kullandım.
Ama bu da içindeki sıvı havayla temas edip uçmasın diye sanırım.
Onun dışında kötü hiç bir şey yok.
Kokusunu ben çok beğendim. Ben ojelerimi sildikten sonra ellerimi ılık suyla yıkarım. Yıkadıktan sonra bile ellerim tırnaklarım kurumadı, o güzel koku kaldı :)

Bir de bana bu oje silicinin koyu ojelerde etkisi soruldu. Instagrama bir video yükledim, kullanımıyla ilgili. Orada da görebilirsiniz 2 kat koyu gül kurusu bir ojeyi nasıl kolay çıkardı. Daha etkili oje çıkaranlar yok mu derseniz tabii ki var. Ama içerik açısından fazla kimyasallı olduğundan ojeyi çok çabuk çıkarıp ojeyle beraber tırnağın üst katmanlarını da soyup tırnağı kurutuyorlar. Bu silici de kurutma yaşamadım.
 Ama yine de ben koyu ojelerde değil de açık renk ojelerde kullanmayı tercih ediyorum. Daha uzun süre dayanması için.
Gerçi içindeki sıvısı bitince yeniden kullanılıyor. Yine oje silici alıp içindeki azaldıkça ekleme yapılabilir. Buda çok iyi. Zaten sünger iyi olunca bu kutu atılmaz. İçine az az ekleme yaparak çok daha uzun süre kullanılır.
Fiyatı 22,90 ama üye olursanız 16,40 tl'ye alabilirsiniz.

Instagramdan videomu da hemen yükleyip link koyacağım, bakabilirsiniz.

Sağlıklı Günler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder