18 Kasım 2016 Cuma

Farmasi My Style Nail Enamel - Quick Dry 6ml. - Farmasi Hızlı Kuruyan Ojeler

Farmasi markasını bilmeyen kalmadı. Doğal olması, helal ürün olması, hayvanlar üzerinde test yapılmaması, bir çok kişinin ilgisini çekti. E tabii ki benim de. Ben daha önce kremini sabununu kullanmış yorumlamıştım. Güzel sevdiğim bir marka oldu. 

Doğum günümde bana bi dolu farmasi oje hediye geldi. Ve ben de farmasi ojelerle tanışma fırsatı buldum. Tek katta bile kapatan ve en önemlisi çok çabuk kuruyan bu ojeler bi harika.Yalnız pigmentasyonundan mı anlamadım ama tırnağımda durduğu gibi fotoğrafta yakalayamadım tek sorun benim için o oldu.
 Mini boy olmaları da üzücü aslında. Hemen biter diye korkuyordum ama tek katta kapattığı için uzun süre kullanabileceğim sanırım :)
Şimdi renklerine bakalım. Sizlerle  9 tanesini swatchlayıp paylaşıyoruum :)

İlk olarak 527 numaralı açık turuncu oje. Fotoğraftakinden daha neon bir tonda. Fotoğrafta silik çıkmış. Tek katta kapattı ve gerçekten hemen kuruyor. Sür çık.

526 numaralı su yeşili. Tam yaz rengi. Duruşuna bayıldım. Bazı ojelerde hava kabarcıkları oluşuyor. Pütürlü görünüyor, Bu ojelerde öyle bir sorun olmadı :)


Tam yaz rengi dedim ve yaza uygun dondurmalı nailartla süsledim. İster çubukta ister külahta. :D Renkli kişiliğimi saklayamadığım bir nailart daha :D

524 numaralı enfes limon sarısı bu da. Açıkcası bunu 2 kat uyguladım. Sarı ojelerde hep öyle kapatma problemi oluyor. 2 katta harika kapattı daha ne olsun. 

Sarı en sevdiğim renktir, ne yazık kı bana pek yakışmasa da ben çok sevdim. Papatya gibi  tırnaklarım oldu :)

507 numaralı çarpıcı ateş kırmızısı. Fazla iddialı bir oje öyle değil mi ?
Kırmızı leopar uyumunun tadını kaçırsalar da ben hala seviyorum. Böyle çekici bir kırmızıyla başka ne iyi olabilir ki. 

Ama ben tabii ki böyle çarpıcı kırmızıyı bile şirinleştirecek biriyim :D Yaz nailartı olarak düşünülebilir. Çilek Nailart. Yeşille üstlere yaprak ve siyahla da çekirdek. Oh enfes bir çilek ojesi oldu :D

529 numaralı şeker pembesi.  Bu oje de tek kat uygulandı. Ama ben ojeleri tek uygularken bile dolu dolu alıyorum fırçaya. İnce sürmem hiç. Tek katta kapatsın diye. Bu seriyi de öyle uyguladım.  


Böyle şeker pembesi canlı enerjik ojeyi de romantik bir nailartla süslemişim. Dengesizlik var birazcık sanırım :D
Önce fırçayla siyah tohum halinde açmamış çiçekler yapıp üzerine beyazla açmış çiçekler yaptım. Açık bir mor ile gölgelendirme yaptım. En sonda Simli glitter bir ojeyle ışıltılar ekledim. 

513 numaralı kum rengi bir oje. Instagram hesabımda paylaştığımda çok fazla beğeni ve yorum almıştı. Bir çok hesap da paylaştı. 

Çok uyumlu bir ton olduğu için çok sevildi. Yaz-kış-bahar demeden her sezon kullanılacak bir renk. Her kıyafetle de uyabilecek nude soft bir ton. Kurtarıcı bir oje diyebilirim. Hemen kuruduğu içinde acelen olduğunda bile sür çık :)

521 numara ise fuşya pembe. Bana en çok yakışan bu oldu sanki. Çok bilindik bir ton ama herkesin bu ton bir ojesi vardır. Çok severek kullandığım bir renk.

Ten rengime çok uydu.
Bana gelen seri de bu rengin biraz daha açık tonu vardı o da 252. Çingene pembesi derler ya. öyle bir pembeydi neon tonda. O pembeyi pek sevememiştim. Bu gayet hoş.

Bu ojeyi de kuru fırça tekniğiyle hareketlendirdim.
Ojeyi açıp fırçadaki ojeyi şişenin ağzında güzelce sıyırıyoruz. Fırçada çok oje kalmıyor. Ve ojeden arınmış fırçayla rastgele tırnağa darbelerle ileri geri şekil veriyoruz. Umarım anlatabildim.

 İşte en sevdiğim renk bu. Pembemsi bir nude. Çok soft ve temiz duruyor. Nude ojelere bi ayrı ilgi var. Görüntü olarak çok uyumlu bir ton. Doğal duruşu zaten beni mest ediyor. En çok kullandığım farmasi oldu kendisi.

Üzerini instagramdan @ojeli_hayat adlı hesaptan aldığım stickerlarla süsledim.

 
Ve serinin son ojesi 514 numaralı bordo. Bordo gibi koyu ojeleri sürmesi çok zor. Taşırınca temizlemesi dert. Fırça yapısından olabilir ama bu bordoyu sürmek zor olmadı çok sevdim.

Bordo oje efsanedir. Hele sonbahar kış en en favori renktir.

Ben bu farmasileri beğendim. Umarım sizde yazımı beğenmişsinizdir. Okuduğunuz için teşekkürler...

Bakımlı Günler nar taneleri okuyucularım :)









6 yorum:

  1. Kızzz yetenek olarak doğmuşşş <3 ! başka türlü açıklanamaz bu güzellikler. Ya ellerine sağlık bebeğim nasıl güzel olmuş. Farmasinin bu serisinin tamamını aldıracaksın bana vallahi. Ben de koyu mor olanı var . Ne zaman acelem olsa onu sürerim hemen :D Tek katta muhteşem opaklık <3 Ellerine sağlık bayıldım ve hemen +1 ledim seviliyorsun! <3 <3

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blogunu yeni keşfettim ve takibe aldım bende bekliyorum😊
    bayankirpikk.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ben de takibe aldım sevgiler :)

      Sil
  3. Oje yetenek işi maşallahh :) fuşya olan bendede var ama malesefki sende durdugu gibi durmuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaaa çok teşekkürler tatlıım. Benimde saçlar senin gibi değil yapısı aynı ama işte bakmazsan dağ olur hesabına döndü benim saçlar :D

      Sil