5 Ağustos 2015 Çarşamba

Köpek Nailart - Balon Nailart - Dog & Ballons

Parmağım kesilse sakatlansa da nailart yaparım arkadaş :D Görüntü kirliliği belki evet ama sakar kişiliğime ve yaralarıma alıştım ;)

Neyse gelelim köpekli nailartıma. Ben köpeklerin her türlüsünü severim. bazen ürksem de zararlı bir hayvan olmadıklarını düşünüyorum. Bu nailartım da "İngiliz (England) Springer Spaniel" adı verilen bir köpek cinsi(1.fotoğraf)'nden esinlendim

- Orta çizgi daha inceyse kulaklar daha küçükse "Beagle" (2.fotoğraf) - Bakışlar daha baygın kulaklar daha uzun kırışık suratlı ise "Basset Hound/Base" (3.fotoğraf)




Köpekler hakkında da kısa bilgi verdikten sonra ojemin markasını söyleyim değil mi? Alix Avien Shine plus serisi o mini boy ojelerinden taba rengi bir oje. Tabii ben ojenin etiketine zarar verdiğimden kodunu göremedim. Ama yine Alix avien'in 203 numaralı ojesi kırmızı-turuncu arası bir kiremit gibi taba gibi bir renk var. Onu önerebilirim. Bu nailart fikri için hiçbir nailart özel malzemesine ihtiyacınız yok. Kahverengi ojeni üzerine fotoğraftaki gibi ortadan beyaz şerit çekin. ojelerin kendi fırçasıyla olabilir, ben öyle yaptım. ağız kısmı içinde yine ojenin kendi fırçasıyla tırnak ucuna ters V yaparak doldurun.
Göz ve beneklerde kürdan ve toplu iğne ile yapıldı.
 Kemiği iseiki tane koca noktayı üst üste yaptım. bir başka iki nokta üstüste daha. ve aradaki boğluğuda çizgi çekerek doldurdum.
Patide kürdanla doldura doldura koca bir yuvarlak ardından kenarlara 3 orta boy benek.
Tadaaa..





23 Nisan için özgür balonlar temalı nailartım bu da. Öncelikle arka plandaki mavi ojem yoktu. akrilik boya gibi kullandım ojelerimi. :/ Plastik kap üzerinde mavi ojeyle beyaz ojeyi karıştırdım. :D Arada sırada böyle saçmalıklar yapıyorum ama memnun kaldım ya sorun değil.

İşte arka planı kensi usülümle yaptım ve  Nailart süngeriyle bulut gibi gökyüzü gibi olsun diye beyaz efekt ekledim.
Sonra tırnaklarıma renkli boktalar koydum. Flormar N007 (yeşil), Flormar M117(pembe), Flormar BT07(turuncu), Alix Avien 274(sarı), Flormar BT08(mor)
Siyah ince uçlu fırçayla ojelerin iplerini yaptım. 3D olsun diye beyaz ojeyle yine ince uçlu fırça kullanarak balonların sağ taraflarına rastgele çizikler attım.
Ve buda tamam.

:) :) :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder