24 Ağustos 2015 Pazartesi

Siyah Beyaz Kırmızı Altın Nailart ( Black White Red Gold)


Nailart yapmak için örneklere ya da daha önce yapılmış fikirlere gerek yok. İlham her yerde. çevremizdeki herşey bize bir ilham verebilir. İçimizden gelmesi yeter.
Bu kupa bana internetten tanışıp canlı görmediğim sesini bile bilmediğim güzel kalpli arkadaşlarımdan birinden geldi. Kargo şirketi sağolsun kupayı bana 12 parça olarak teslim etti. Yurtiçi kargo kesinlikle her zaman bir sorun yaşatıyor bana sağolsun.
Neyse ... Ben hediyelere çok kıymet veririm. Hele de beni hiç görmediği halde gönlünden kopup hediye gönderilmişse ayrı bir mest oldum. Kırılmış tüm paraçaları yapıştırdım. kırıntıları bile yapıştırdım. eskisi gibi sapasağlam oldu.
Ama sadece yapıştırmakla yetinmedim birde nailarta dökmek istedim. Aynısı olmasa da renk tonlarını tutturabildim diye düşünüyorum.
Gold ve kırmızı ojeler Golden Rose'un Nailart serisinden ince uçlu fırçaları olan ojeler. Siyah ve beyaz da; Flormar 313 Black minimalism(siyah) ve Flormar JL01 Pure milk (beyaz) ojeleri.

Güzel ilhamlar  ^^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder