30 Ağustos 2015 Pazar

30 Ağustos Zafer Bayramı AY YILDIZ Nailart


Türkiye şu aralar çok ağır bir sınavdan geçiyor. Bayrağımız toprağımız vatanımız büyük bir tehlikede. Vatan Sağolsun diye diye bir çok gencimiz ŞEHİT oldu, evlere ateşler düştü. Haberleri açmaya korkar olduk. Her gün gelen onlarca Şehit haberi evimizi ocağımızı yüreğimizi yakıyor.

Tam da şu zamanlarda Ata'mızı Bayrağımızı anmak lazım. Evlerimize kapılarımıza mümkün olan her yere şanşı Türk bayrağını asmak "BEN TÜRK'ün" diye bağırmak istiyorum. Ülkenin dört bir yanında Türklük gururu kabarmış vatandaşları görmek istiyorum.

30 Ağustos 1922'de Zafer, ilan edildi ve ilk olarak 1923'te Zafer bayramı kutlandı.90 küsür yıldır Zaferimiz kutlanıyor. Rabbim Nice yıllar yıllar boyunca bayrağımızı dalgalandırsın. Toprağımızı korusun. Ata'mızın bize bıraktığı sınırlar bozulmasın.Türk hisseden herkesin Zafer bayramı kutlu olsun.

Bugünkü Nailartım aşırı derecede aşk sevgi bağlılık içeriyor. İlk önce AtaTürk'e bize bu ülkeyi bıraktığı için minnet duyuyorum. Sonra da Anne-Baba'ma beni böyle güzel, özel manevi duyguları aşılayarak, bayrağın kutsallığını bilmemi sağlayarak yetiştirdikleri için teşekkür ediyorum..

ZAFER BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder