8 Ağustos 2015 Cumartesi

Civciv Nailart - Chick


Bugün ilk defa nailartımı yapım aşamalarıyla paylaşmak istedim. Şimdilik fotoğrafladım. ilerde videoya da alırım inşallah :D

Sarı benim rengim, her tonunu severim. Ayrı bir sempatim var. Sarı ojelerimin üzerine ne yaparım dedim ve yumurtalı bir civciv yapmak istedim.

Fotoğrafı kısaca anlatayım, önce bir tırnağıma üçgenlerle kırık yumurta efekti verdim. Sonra gözlerin siyahını ve turuncuyla minik üçgen burun ve yumurtasız tırnağıma kare ayakcıklar yaptım. Daha sonra gözlerin beyazını siyahtan daha küçük beneklerle ekledim.

Kare ayak yerine neden çizikli tavuk ayağı yapamadığımı da sonradan farkettim :D Serçe parmağıma ve baş parmağıma sonradan sizlere fikir olsun diye üç çizgili civciv ayağı yaptım :D Bu fikri denemek isterseniz benimki gibi kare ayak değil çizgili ayak yapmalısınız :D



:) :) :) Denediğinizde benimle paylaşmayı unutmayın. Instagram hesabım @ezgicenar beklerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder