29 Temmuz 2015 Çarşamba

Kalp çiçeği Nailart, Göz Nailart, metalik-taşlı Nailart




Bugünün en zoru kalp çiçeği,<3 Geçen sene Sevgililer Günü Nailartı olarak kullanmıştım :) Konseptli Nailart olmalı. Paylaşmak şimdiye nasip oldu. Alix Avien 216 numaralı kırmızı oje. Taşlar Avondan. 1 kutu tş aldım ama bitmiyor değilmi. Çok da kullanıyorum ama baya bereketli o tırnak taşları. :) Kalp yapılışını daha önceki nailart fikirlerimde anlatmıştım ama tekrar anlatayım. Dotting penle yada kürdan/toplu iğneyle yanyana iki tane yuvarlak benek yapıp V şeklinde uçlarını ince uçlu fırçayla birleştirdim. Üç nokta (üçgen şeklinde) ile de yapıp ince uçlu fırçayla boş kalanları doldurabilirsiniz. Golden Rose Fantastic Color 131 numaralı (kahverengi) çiçeğin sapları ve Pastel 06 (yeşil) çiçeğin yaprakları.Yüzük parmağımın taban rengi ise Flormar Plus + Quartz 047 Light Vanillia


Siyah ve Beyaz asaleti Nailarta dökülürse, ama bu asalaletli çalışma eğlenceli Nailart oldu :) Noktalarla gözler yaptım. birbirlerine bakan ve şaşı da var :D Yüzük tırnağımdaki saçma desenleri ise, Tırnak plakasıyla baskı yaparak oluşturdum. m15 kodlu plakadaki çiçeklerle rastgele damgaladım. Kırılıp kısalan tırnaklara Nailart yakıştıramıyorum ben. Böyle sade birşeyler olsun ojemde boş kalmasın dedim :)


Nailart'tan sıkılıp daha sade ama minik efektli şeyler tercih ediyorum bazen. Bu metalik ojenin marka ve numarasını pek hatırlamıyorum ama tam ismiyle "Flormar Mirror Nail Enamel"  bu ojeye çok benziyor. Yıllar önce bijuteriden rastgele bir markaydı bozulup attım ve bulamadım. metalik ojeler şuan baya popüler. Taşsızda kullanabilirsiniz. (Taşlar yine Avondan)

Siz de deneyip benimle paylaşabilirsiniz. İnstagramdan da takip edebilirsiniz. :) @ezgicenar ;):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder