21 Temmuz 2015 Salı

Yaz bakımı Alışverişim


 Watsons ve Gratis mini alışverişim burada. :)

İlk olarak ROSENSE'dan başlamak istiyorum. Çünkü en kurtarıcı o. Yazın tek kullandığım tonik + nemlendirici Gülsuyu. Watsonsta sprey şeklinde buldum ve hemen aldım. elime yada pamuğa dökmeden direkt yüzüme sıkıyorum. Gözlerimi kapatıp sıkıyorum ve günlük cilt bakımım tamam :) hem gözenek sıkılaştırıyor hem de nemlendiriyor. Sabunla yıkayıp kuruyan cilde de birebir. Pratik kutususayesinde çantamdan da ayırmıyorum.

Golden Rose Dipliner ikinci ürünüm, Eyeliner daha ince oluyor tabi diplinera göre ama ben diplinerı çok daha rahat kullanıyorum. Golden Rose'un fiyatı da oldukça iyi ve üründen de memnunum. Sıcakta terden dolayı  akmıyor. Yaz bunalmasında yüzüme su çarpıyorum. ve o zaman da akmıyor. Waterproof yani suya dayanıklı değil ama yine de Adana sıcağına terine gayet dayanıyor..Temizlemesi de kolay Sabunla ya da temizleyicilerle kolayca çıkıyor. Eyeliner ve dipliner kullanmadan önce siz çalkalıyor musunuz bil

Flormar yaz vazgeçilmez ojelerim. (Jelly Look) JL01 Pure Milk ve 472 Caramel Latte. Beyaz oje olarak kesinlikle tavsiye ederim. Genelde beyaz ojeler tek kat hatta 2 kat bile çok çirkin ince görünüyor hele uzun tırnaklarımız varsa uzun kısmının beyazı çok belli oluyor. Daha kötüsü kat kat süreyim düz görünsün diye kaç kat sürüyoruz ve saçma sapan fırça izi bırakıyor. Bu Jelly Look serisi tek kat bile süpper. Yaz aylarında vazgeçilmez beyaz kadar karameli de çok kullanıyorum. Karamel genelde sonbaharda botlar kabanlarla daha nude bi renk aslında. Ama bu yazın Nude tonlar rujlarda ve ojelerde çok popüler. Flormarın bu tonunu tek kat rahatlıkla kullanılabilir.. Bittikçe alacağım iki ojeden ikisi bunlar.

NK Garlic Treatment with Vitamin E..  Gratisin kendi markası sanırım. Sarımsak özlü Güçlendirici tırnak bakımı. Günün ürünü hatta benim için ayın ürünü ve kullandıkça memnun kalıp yılın ürünü bile olabilir. Tırnaklarıma her gün oje sürüp siliyorum Nailart yapıyorum ve defalarca asetona maruz bırakıyorum. Ne yazık ki inceliyor soyuluyor kırılıyor. Ne ararsam var yani. Bir çok tırnak bakım ürünü denedim, Flormar, Goldenrose, Pastel, Kalyon ve adını hatırlayamadığım bir çok markaların tüm tırnak güçlendirici kalsiyum ne varsa denedim. Aralarında en çok Kalyon'un ürünlerini sevmiştim ama yine de benim tırnaklarım için yeterli değildi. Bir tavsiye üzerine bu NK güçlendiriciyi alıp denedim, tek sürüşte tırnaklarıma can geldi. Ciddi anlamda tırnaklarımda süper kahraman gücü hissettim. Umarım kullandıkça daha çok memnun kalırım. Beklentilerim baya yüksek. Not: Sarımsak kokusu da yok :D

2 yorum:

  1. Ya benim tırnakşarımıhiç uzamaıyor resmen 2-3 aydır bi tavsiye verebilir misiniz veya uzaması için bi.oje biliyo musunuz??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son postuma bakabilirsiniz. Tırnak bakım rutinimi anlattım. :)

      Sil